آدرینا جونآدرینا جون، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

آدرینا بانوی اردیبهشتی

18 , 19 ماهگی و شب یلدای جانان مبارک

1394/10/4 1:26
نویسنده : مامان لیدا
2,319 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به عشق کوچولوی زندگیم و دوستای گل نی نی وبلاگیم بامن حرف نزن

خب فکر کنم یک ماه بیشتره که نتونستم بیام و پست بزارم, بخاطر گوشیم ناراحت

از خونه عمه حدیث داشتیم میومدیم سر راه پله اومدم خم بشم کفشمو درست کنم گوشیم از کیفم افتاد, از طبقه دوم افتاد پایین نگران

منم که از گوشی پست میزارم این شد که خیییلی عقب موندم, خوشبختانه چیز خاصی نشد فقط آنتنش پریده بود که یه کم طول کشید تا درست شه.

دلم برای اینجا خیلی تنگ شده بود البته با تبلت میتونستم بیام نت ولی خب نمیتونستم بیام نی نی وبلاگ ناراحت

اول از همه اینو بگم که سر واکسن 18 ماهگیت خیییییلی اذیت شدی یعنی از موقعی که به دنیا اومدی تا الان من اونطوری ندیده بودمت استرساونجا که واکسنارو زدی مثل واکسنهای دیگه یه کم گریه کردی بعد دیگه عادی بودی, وقتی اومدیم خونه خوابیدی بیدار که شدی گریه هات شروع شد از طرفی جای واکسناتم درد میکرد و اصلا نمیتونستی رو پات بمونی بغلت هم که میکردیم باید مواظب میشدیم که دستمون نخوره به جای واکسنت وگرنه گریه شدییییید...گریهتب هم که داشتی  خلاصه با پاشویه و استامینوفن و شب زنده داری کم کم بهتر شدی, ولی الهی فدات بشم که لاغر شدی ...ناراحت

 خب بریم سراغ عکسهای 18 ماهگیت

 

 

اینجا پریا جون با مامانش اینا اومده بودن خونه مون, من تو آشپزخونه مشغول بودم پریا هم بردت پارکینگ و کلی با هم بازی کردید, یه عالمه هم عکس و فیلم ازت گرفت الهی قربونت برم تو همه فیلما همه ش میگفتی مامان مامان 

 

 

آدرینا جون سر خاکِ پدر جون نازنینش افسوس

 

 

 

نیست که خیییلی خجالتیههه نیشخند

 

 

 

یه شب که بابایی اومده بود خونه این خوشملارو برای دخترش خریده بود قلب

 

و بعدش هم دخمل شیطون, باباییشو مجبور کرد لباس عوض نکرده با خانوم خانوما تاب بازی کنه خنثی

 

 

دلبرک ما, الان دیگه تقریبا همه کلمه هارو میگه و جملات دو کلمه ای هم میگه. هرکلمه یا حرکتی که یه نفر انجام بده به ثانیه نمیکشه که تکرار میکنه و ما هم اینجوری میشیم تعجب

میگم عشق من کیه؟ میگی منننن, اسمت چیه؟ میگی آنانا, میگم منو چند تا دوست داری دستاتو میبری بالا و نشون میدی میگی ده قلب

به شوهر عمه میگی عمه آگا (آقا) تعجب

میگم یه شعر برام میخونی؟ صداتو نازک میکنی و میگی داداااا دا دا داادا دادا همه این صداهای نازتو ضبط میکنم .تازه هرروز هم عمه جون , خاله جون و مامانبزرگها زنگ میزنن تا براشون حرف بزنی کلی براشون دلبری میکنی.

هروقت احساس سیری کردی سریع بلند میشی و میگی الا چوک( الهی شکر ) بعد از شیر خوردنم میگی , حتی بعضی وقتا که دوست نداری دارو بخوری به زورچند قطره بهت میدم بینش سریع فرار میکنی و میگی الا چوک نیشخند

عاااشق گربه ای تا توی خیابون میبینی میگی پیجی پیجی, مینیون هم خیلی دوست داری الان بهش میگی مینو مینا .

 به سلام میگی داهام ابرو

 به منم میخوای بگی مامانی میگی مامایی فرشته

 

هرکی هم که پیر باشه بهش میگی نَه نَه , حتی تو تلویزیون هم ببینی میگی ... چند وقت پیش تو کوچه, یه خانوم پیری داشت از کنارمون رد میشد یهو شما بهش اشاره کردی بلند بلند گفتی نَه نَه , نَه نَه قهقهه

خلاصه اون روز انقدر اون خانومه قربون صدقه ت رفت خیییلی خوشش اومده بود ما هم کلی خندیدیم خنده

 

 

هر بار که میبرمت بیرون هوا بخوری یه مزه ای باید بپرونی. یه خاطره ای هم از نون بگم 

کلا نون خیلی دوست داری خدا نکنه که تو خیابون دست یکی ببینی ... یه آقایی تو دستش نون بود شما هم بلند میگفتی نان نان , آمو آمو ( عمو) نان خجالت

 

 خلاصه اون آقا هم کلی نازت داد و خندید الان دیگه میدونم همچین که رفتیم بیرون باید برای شما نون بگیرم که آبروم نره چشمک

 

هروقت هم قرآن یا مهر و تسبیح ببینی میگی اعپر اعپر(اکبر)

هرکسی که داره نماز میخونه شما هم زود میری ازش تقلید میکنی و یه چیزایی آروم زمزمه میکنی عاااشق زمزمه کردنتم دیگه من ... 

اگه بدونی لبات چقدر نازو خوردنی میشه وقتی حرف میزنی من و بابایی که فقط نگات میکنیم اون لحظاتو دوست ندارم با هیچ چیزی عوض کنم عاااشقتم دختر شیرین 

 

 

اینا عکسهای 19 ماهگیه

 

 

 همیشه اطلسی هارو جای سجاده اشتباه میگیری, برمیداری روش نماز میخونی دوباره تا میکنی میزاری سرجاش 

اینجا من با خاله جون داشتیم حرف میزدیم که دیدیم شما میگی اعپر اعپر و با این صحنه مواجه شدیم فداااات میشم من ماچ

اذ

 

 

 از ترس شما که به لبتاب نمیشه دست زد چون فقط دوست داری دکمه شو بزنی و خاموش کنی بعدشم هرهر بخندی خنده


 نا گفته نماند که کلا محتویات لبتابو برگردوندی همونطور که ملاحظه میشه خنده

 

 

 

آدرینای خسته نیشخند

 

 

اینجا یکی 2روز بعد واکسنته که خونه عمه حدیث دعوت بودیم زیاد حال نداشتی ناراحت

 

اینجا هم مهمون داشتیم, قبلش شمارو قشنگ خوابوندم که سرحال باشی 

 

تازه بیدار شدی برات شله زرد آوردم بخوریخوشمزه

 

 

آدرینا عاشق کیف مامانیشه 

 

بدون شرح 

 

 

خونه مامان نسرین روضه بود و شما یه دوست خوشگل به اسم ریحانه پیدا کردی 

 

آدرینا و مامانیش عاشق چیپس و ماستن چشمک

آ

 

ولی نمیدونم چرا آخرش ماستو جای مایع دسشویی اشتباه گرفته بودی نیشخند

 

 

عشقولانه های پدر و دختری قلب

 

 

 عشقولانه های آدرینا و آرادی قلب

 

 

 من برای شب یلدا یه چند تا چیز از مازندران گروه شاتوت , برای شما دوتا وروجک سفارش داده بودم 

 

 

 

اینا هم پیکسل برای روی لباستون 

 

اینم گوشی مامانی با قاب دختر نازش خجالت

 

و در آخر من و بابایی این لیوانارو برای خودمون سفارش دادیم که از 2طرف عکس گرفتم

 

 

 26 آذر هم دوستان هنری نی نی وبلاگ , نمایشگاه از کارهای بی نظیرشون راه انداخته بودن که ما هم رفتیم, پریاجون و زندایی جون هم نقطه کاری و آینه کاری انجام دادن منم این شیرینیهای یلدایی رو برای شما گرفتم 

 

 شب یلدا هم ما 2جا دعوت بودیم برای همون من کار خاصی نداشتم که انجام بدم از فرصت استفاده کردم و شما رو بردم آتلیه مژه

 

اینا هنرهای خوشگل عمه حدیثه که اول اونجا رفتیم

 

 

بعدش هم خونه مامان لعیا رفتیم , خوشمزه هایی که پریا جون درست کرده بود 

 

 

 

 

 

 

از عکسها فعلا همینارو برای نمونه آماده کرده , بقیه هارو هم به محض گرفتن میزارم. اگه چیزی هم یادم رفت دیگه ببخشید چون چشمام در حال بسته شدنه خمیازه

خدا نگهدار بای بای

پسندها (17)

نظرات (29)

ورود به نی نی وبلاگ

ارسال نظر در این پست تنها برای نی نی وبلاگیها مجاز می باشد، بدین منظور لطفا ابتدا وارد منوی کاربری خود در نی نی وبلاگ شوید.
مامانی
4 دی 94 7:53
سلام مامانی تنبل چطوووری؟؟ کجایی پس خانووومی نبودی نگرانت شده بودیم عزیزم..!! ببوس آدرینای نازموو
مامان لیدا
پاسخ
سلام عزیزم, منم خیلی دلم برای اینجا تنگ شده بود... حتما شما هم ببوس کهرزاد کوچولورو به زودی میام و بهش سر میزنم
مامان نیلوفر
4 دی 94 10:39
چه دختر نازی چه عکسهای خوشگلی الهی یاد واکسن 18 ماهگی نیلوفرم افتادم او هم خیلی اذیت شدتا چند روز پاش درد میکرد و راه نمیتونست بره همیشه به مهمونی و شادی باشید
مامان لیدا
پاسخ
ممنونم عزیزم واقعا خیییلی سخت بود مرسی همچنین
گیلدا
4 دی 94 13:39
سلام یلدات مبارک آدرینا جونم دلمون برات تنگ شده بود خوشگل خاله همه چی عالیه دست مامانی با سلیقه ات درد نکنه عکساتم خیلی خوشگل شدن عزیزم همیشه شاد و سالم باشی الهی
مامان لیدا
پاسخ
سلام خاله جونی ممنونم دل ما هم خیلی براتون تنگ شده بود مرسی همچنین . ببوس روی ماه گیلدا جونو
گیلدا
4 دی 94 13:42
خصوصیتون رو چک کنید لطفا ممنون
مامان لیدا
پاسخ
حتما میام وبتون میگم
مامان فرح
4 دی 94 14:25
آفرین به آدرینا جون و شیرین زبونیاش،میبوسمت عزیزم
مامان لیدا
پاسخ
ممنون خاله فرح عزیز
آیلار
4 دی 94 14:29
سلام خوشحال میشم به منم سر بزنید و وارد کانال تلگرامم بشید کارم در ارتباط با طراحی تم تولد برای بچه ها و بزرگسالان هست
مامان هانیه
4 دی 94 16:37
سلام لیدا جون خوبی عزیزم،کجایی دلم کلی براتون تنگ شده بود یلداتون هم با کمی تاخیر مبارک ان شاا.. عمر شادی هاتون به بلندای یلدا باشه ای جانم فدای این وروجک کوچولو خیلی عکسش ناز شده از طرف من روی ماه شو ببوس
مامان لیدا
پاسخ
سلام ممنونم خاله هانیه عزیز, شما همیشه به ما لطف دارید مرسی حتما شما هم ببوس مهدیا خانوم خوشگلو دلم براش تنگ شده حتما میام بهش سر بزنم مرسی از حضورتون
مامان گیلدا
4 دی 94 18:31
بازم خصوصی ممنون
مامان ندا
4 دی 94 18:50
سلام لیدا جون..خوبی؟آدرینا جونم خوبه؟ یه مدت نبودی دیگه داشتم نگران میشدم... مثل همیشه عکسای عسل طلا یکی از یکی قشنگتره برای واکسن ۱۸ ماهگی هم که وااااای...خیلی وحشتناک بودمنم تووبلاگ صاینا نوشتم که چی به سرمون اومد...ولی بازم خداروشکر گذشت... ببوس دخمل نانازمو
مامان لیدا
پاسخ
سلام ندا جون خوبیم ممنون ای جان ممنون از اینکه به یاد ما هستین چه خوب که دوستای خوبی مثل شما دارم مرسی نظر لطفته عزیزم واکسن 18 ماهگی که نگووو کابوسی بود برای خودش حتما میام به صایناگلی سر بزنم ببوسش عسلچه رو
مامان گیلدا
4 دی 94 20:09
ممنون عزیزم از رو اسمش تو اینستا پیداش کردم عکسای آدرینا جونم اونجا دیدم لایک کردم دختر خوشگلمون رو
مامان لیدا
پاسخ
چه خوب نمیدونستم اینستا هم داره , باشه عزیزم مرسی
♥آیدا♥
4 دی 94 22:31
عزیزم.ادرینا جون چه قدر بزرگ شده دلم واسه شما ادرینای نازم خیلی تنگ شده بود چه قدر شیرین حرف میزنه (الا چوک)الهی قربونش بشم لباس ادرینا جون خوشگله قاب گوشی هم خیلی نازه عکس های اتلیه هم که واقعا خیلی خوشگل افتاده ادرینا جون خیلی دوست دارم خوشگلم
مامان لیدا
پاسخ
سلام آیدا جونم دل منم خیییلی براتون تنگ شده بود ممنون از لطفت عزززیزم دوستت دارم و میبوسمت
مامان مینا
5 دی 94 11:31
سلام سلام سلام خوبین؟؟؟؟؟؟چخبرا؟؟؟؟؟من اصلا وقت نمیکنم بیام آپ کنم. عزیزم آدرینای خوشگلم چه ناز شده قربونش برمالهی که همیشه زنده و شاد وسرحال باشین عکساش خیلی نازن دلم براتون تنگیده بود عزیزم
مامان لیدا
پاسخ
سلاااام مینا جونم خوبی؟ نازنین جون خوبه؟ عزیزم آپ کن دیگه دلم براش تنگ شده ممنونم همچنین بووووس واسه نازنین زهرا جون و مامان گلش
نويسنده : مامان كژال
5 دی 94 11:32
دوست خوبم من در جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کردم لطف می کنید به من رای بدهید . فقط با موبایلت کد 10 را به شماره 1000891010 اس ام اس کن ممنونت می شم .
مامان لیدا
پاسخ
سلام عزیزم حتما الان بهش رای میدم انشالا که برنده شه
محجوب بانو♡♡آقاسید
5 دی 94 12:54
سلام عزیزم واقعا خیلی خیلی پست زیبایی بودخسته نباشی لیواناتون هم خیلی خیلی ناز بودن مبارک باشه میگم یه سوال قاب (بک ) گوشیت رو چجوری عکس دخمل گلیت رو گذاشتی؟؟ واقعا خیلی نازه میشه بیای توی وبم بهم بگی ممنونم
مامان لیدا
پاسخ
سلام عزیزم نظر لطفته مهربونم اون قابه خیلی طرفدار پیدا کرده حتما میام وبت میگم گلم ببوس فاطمه سادات کوچولو رو
مامان الی
6 دی 94 15:37
عزیز دلم آدریناجونی ماشالله چه بزرگ و خانم و دوست داشتنی شده دوست خوبم دلمون واسه شما و آدریناجونی تنگ شده بود
مامان لیدا
پاسخ
مرسی خاله جون نظر لطفتونه ببوس الیسای دوست داشتنی رو
مامانی
9 دی 94 1:47
سلام عزیزم... خوش حال میشم به وبلاگ ما هم سر بزنی و تو این جشواره تولد 5 سالگی نی نی وبلاگ که شرکت کرده ستایشم بهش رای بدی... کد ستایش 29 هست ... برای رای دادن بهش هم باید 29 رو ارسال کنید به 1000891010 وشحالمون میکنی! البته بگم که رای دادن اصلا مهم نیس من اومدم تا باهم دوست باشیم پس به وبلاگمون سر بزن
مامان لیدا
پاسخ
سلام عزیزم من قبلا رای داده بودم ولی باز با یه خط دیگه به دختر گل شما هم رای دادم انشالا که برنده شه خوشحال شدم عزیزم باعث افتخاره حتما سر میزنم
نیکـتا:/
9 دی 94 18:05
ای جونم خیلی وقته آدرینا جونم رو ندیده بودممممممم 18 ماهگیت مبارک عسلیی خاله جون بازم ممنون که بهم سر زدید و منو تنها نذاشتید.
مامان لیدا
پاسخ
مرسی نیکتا جون
مامانی مینا
10 دی 94 2:58
آدرینای نازنینم من یعنی عاشق اوووون حالت خجالتت شدم خیلی خیلی دووووووووووست دارم،امیدوارم همیشه سالم و سلامت باشی.خداروشکر فعلاً ازین واکسن ها خلاص شدی.
مامان لیدا
پاسخ
مرررسی خاله جونم عااااشقتم ببوس ماهان خان خوشتیپو
مامان سمانه
11 دی 94 18:35
سلاااااام لیداااا جوووون وای این پستت چقد قشنگ بود نمیدونم از کدوم حرف بزنم چه عکسای خوشگلی چ تیشرت بامزه و قشنگی چ لیوانای قشنگ و با مزه ای منم از تقلید میکنم واس ولنتاین هربون الهی شکر گفتنش بشم من عزییییییییییییییییزم ببووووسش از طرف من
مامان لیدا
پاسخ
سلام سمانه عزززیزم چشات قشنگ میبینه گلم , ای جان اتفاقا طرح لیواناش برای ولنتاین بود خدا نکنه خاله جونی آریسای خوشگلو ببوس
محجوب بانو♡♡آقاسید
12 دی 94 11:57
سلام مهربونم انشاالله همیشه در پناه حق باشین ممنونم که به وبم اومدی و جواب سوالم رو دادیخیلی لطف کردی عزیزم التماس دعا
مامان لیدا
پاسخ
سلام محبوب بانوی عزیز خواهش میکنم دوست خوبم فدای مهربونیت
【p】【a】【r】【y】【a】
13 دی 94 13:28
_______@@@________@@_____@@@@@@@ ________@@___________@@__@@@______@@ ________@@____________@@@__________@@ __________@@________________________@@ ____@@@@@@___وبلاگت خيلي قشنگه______@@ __@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@ __@@___________________@@ _@@____________@@@@@@@@@@_____@@ _@@____________ ___@@@ _@@@___________@@@@@@@______@@ __@@@@__________@@@@__________@@ ____@@@@@@_______________________@@ _________@@_________________________@@ ________@@___________@@___________@@ ________@@@________@@@@@@@@@@@ _________@@@_____@@@_@@@@@@@ __________@@@@@@@ ___________@@@@@_@ ____________________@ ____________________@ _____________________@ ______________________@ ______________________@____@@@ ______________@@@@__@__@_____@ _____________@_______@@@___@@ ________________@@@____@__@@ _______________________@ ______________________@
بابا حمید
14 دی 94 11:08
سلام آبجی لیدا گل و مهربونم صبح بخیر ممنون از لطف ومحبتت آبجی گلم که بهمون سر زدی ی دنیا ممنون خوشحالمون کردی ممنون از لطف ومحبتتان به سوگند شما خیلی لطف داری آدرینا جووون هم خیلی ناز و خوشکله خدا برای شما و بابای گلش این غنچه ناز و خوشکل را حفظ کنه بازهم بهمون سر بزنی باافتخاربه اسم وبلاگتون لینکتون میکنم شماهم اگر دوست داشتین لینکمون کنید و بهمون سر بزنید خوشحال میشیم ماهم به شما یسر میزنیم برای شما و خانواده گلتون آرزوی سلامتی و خوشبختی دارم موفق باشی آبجی گلم .......................................... من به تنهایی یک چلچله در کنج قفس بند ، بندم همه در حسرت یک پرواز است من به پرواز نمی اندیشم، به تو می اندیشم که زیباتر از اندیشه یک پرواز است ................................. از خدا پرسيدم: خدايا چطور مي توان بهتر زندگي کرد؟ خدا جواب داد : گذشته ات را بدون هيچ تاسفي بپذير، با اعتماد زمان حالت را بگذران و بدون ترس براي آينده آماده شو . ايمان را نگهدار و ترس را به گوشه اي انداز . شک هايت را باور نکن وهيچگاه به باورهايت شک نکن . زندگي شگفت انگيز است فقط اگربدانيد که چطور زندگي کنيد مهم اين نيست که قشنگ باشی ، قشنگ اين است که مهم باشی! حتي برای يک نفر مهم نيست شير باشی يا آهو مهم اين است با تمام توان شروع به دويدن کنی كوچك باش و عاشق... كه عشق می داند آئين بزرگ كردنت را بگذارعشق خاصيت تو باشد نه رابطه خاص تو باکسی موفقيت پيش رفتن است نه به نقطه ي پايان رسيدن فرقى نمي كند گودال آب كوچكي باشي يا درياي بيكران... زلال كه باشي، آسمان در توست http://sogand91.niniweblog.com/
مامان لیدا
پاسخ
سلام ممنونم , چه متن زیبایی شما هم با افتخار لینک شدید
مامانش
14 دی 94 18:36
عزیزم چه خشگل شده عکسای دخملی. دلمون براتون تنگ شده بود.
مامان لیدا
پاسخ
سلام عزیزم ممنون از لطفتون
مامان رها
15 دی 94 21:25
سلام آدرینای خاله خوبی عشق خاله رها خاله فدات شه عزیزممممممممم الان بیشتر بهت نزدیکم عزیزم چون الان ما اومدیم تهران عزیزم خیلی دوست داشتم ببینمت ولی نمیشه عزیزخاله شما اگه بیاین تهران پیشمون خیلی خوشحال میشیم بارانم خوشحال میشه آدرینا جونو ببینه الان که دارم این کامنت رو میذارم باران پیشم نشسته و عکستو نگاه میکنه دستشو بوس میکنه میذاره رو عکست میگه بوس برا آدرینا لیدا جونم شما خوبی ؟ ماشالا دخترت خیلی بامزس خدا حفظش کنه براتون اگه پسرم بزرگ تر از آدرینا بود آدرینا عروس من بود فداش بشم عزیزدلمه پسر کوچولوی ما هم سلام میرسونه به خاله لیداش ماشالا بزرگ شده شیطونی میکنه خیلی حس خوبیه البته سختی های خودشم داره ویار های اول بارداری و ... اگه خدا بخواد پسری مون فصل بهار بدنیا میاد تاریخشو دقیق مشخص نکرده دکتر ولی الان 6 ماه کامله . لیدا جونم منو دیدی چه شکمم بزرگ شدهاصلا دوس ندارم ولی وقتی به پسر کوچولویی که قراره بدنیا بیاد فک میکنم کلی ذوق میکنم آدرینا جونو ببوس پیش ما هم بیا منتظرم
مامان لیدا
پاسخ
سلام رها جوووونم خوبی؟ باران جونی خوبه؟ دلم براتون تنگ شده بود عززززیزم خیلی کم پیدا شدی اما میدونم سرت شلوغه , انشالا هرجا که هستید خوش باشید الهی من قربون باران جون بشمممم که انقدر شیرین زبونه فدای اون پسری نخودچه با اون شیطنتااااش اتفاقا خییییلی هم ناز و بامزه بودی چ خوب شروع فصل بهار با اومدن یه پسر عسلی چه حس خوووبی بی صبرانه منتظر دیدن روی ماهشم دوستتون دارم و میبوسمتون عزززیزم
مامان فدیا
16 دی 94 10:43
عزیزم چه عکسهای قشنگی و چه ایده های خوبی برای همه مراسم افرین به این مامان خوش ذوق در ضمن لیواناتون خیلی خوشگلن کلی خوشم اومد
مامان لیدا
پاسخ
ممنون عزیزم نظر لطفتونه
(̲̅P̲̅)(̲̅E̲̅)(̲̅G̲̅)(̲̅A̲̅)(̲̅H̲̅)
19 دی 94 17:49
سلام. .....♥آپم بهم سر بزني خوشحالم مي‌كني ......♥......................♥...♥ ..........♥.............♥............♥ ..............♥.....♥...................♥ ...................♥.....................♥ ................♥......♥..............♥ ..............♥.............♥....♥ .............♥ ...........♥منتظرتم .........♥ ......♥ ....♥
مامان لیدا
پاسخ
حتما
مامان حلما
22 دی 94 12:36
چه دختر نازی چه عکسهای خوشگلی واقعا خیلی خیلی پست زیبایی بود وسایل های سفارشیتونم خیلی قشنگ بود مبارکه لهی که همیشه زنده و شاد وسرحال باشین
مامان لیدا
پاسخ
مرسی عزیزم ممنون از لطفتون
مامانی
23 دی 94 19:54
سلام لیداجوون چه عکسهای زیبایی مخصوصا آدریناجوون چقدرنازشده خیلی دلم برای آدریناجوون تنگ شده بود ببوس فرشته ی کوچولورو
مامان لیدا
پاسخ
سلااام عزیزم خوبین؟ فرشته کوچولوها خوبن؟ کم پیدا شدین ممنونم نظر لطفتونه چشم حتما شما هم ببوس روی ماه محمدیاسین و مه یاس جونو
مامان حلما
25 دی 94 16:35
راستی عززم چطور میشه به شاتوت دست رسی پیدا کرد تو اینسا هستن ؟ میشه تو وبم بگی ممنون گلم
مامان لیدا
پاسخ
عزیزم هم تلگرام هستن هم اینستا, حتما عزیزم میام وبتون میگم