آدرینا جونآدرینا جون، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

آدرینا بانوی اردیبهشتی

آستانه 2سالگی شکوفه بهاری من 🌺🌸

1395/2/27 2:15
نویسنده : مامان لیدا
1,295 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته کوچولوی اردیبهشتی من , 

شکوفه بهاری من , که با اومدنت هرروزمون رو بهاری و سبز کردی ...

آرزویم در دومین زادروزت , فقط و فقط سلامتی و موفقیت است ... 

عزیز دلم... بزرگ ِ کوچکم ... قدمهایت را هرچقدر میخواهی بزرگ بردار ... خریدارم حتی به قیمت این تغییرات شیرین ...

مگر این روزها همان آرزوهای دلم نبود؟ ...  مگر منتظر نبودم ؟ ...  مگر روزها را نمیشمردم تا تو به اینجا برسی ؟ ...

خدایا شکرت... هزار بار شکر که دیدم... بودم...تجربه کردم... این روزها را به من ببخش ...

که تمام دلخوشی من , این پریزادِ دردانه است...


همیشه باش ...

همینقدر نزدیک...

همینطور مهربان...

همین اندازه ستودنی 

 

                                     قلبقلبقلبقلبقلبقلب

 

 

 وقتی که میگم آدرینا ژست بگیر میخوام عکس بگیرم لبخند

 

 

 

 

 

 شعرهایی که آدرینا جون میخونه :

 عژیژم کوژاااااییی...  دگیگن کوژااااییی نیشخند

 

توپ نداااشتم... باباا عیدی داد ... توپ گیگیلی دااااد

دَََست هوولاااا تشویق

 

 بابایی که داره میره سرکار از شما میپرسه  چی برات بخرم ؟ 

شما هم دستاتو میاری جلو یکی یکی میشماری میگی

 مَتِتین ( بستنی رو میگی نیشخند)

پاتتیل ( پاستیل)

سیس ماس ( چیپس ماست)

پابیلا (پفیلا)

نون ,    جی جی ( به شیر میگی خندهخوشمزه)

بعد آخرشم دیگه کم میاری  و از اونورم میترسی چیزی از قلم بیفته میگی همه شی بخل قهقهه

 

 

 

وقتاییم که میخوای به بالا مالاها سرک بکشی و قدت نمیرسه میگی : مامانییی بَدَل تُن نیشخند یعنی بغل کن عاااشق این جمله تم من بغل

  

 

 

بعضی وقتا گیر میدی به  چیزایی که برات خوب نیس بخوری منم میگم نه اون خوب نیس , بعد سرتو کج میکنی میگی اِیلی اوممه س ( خیلی خوشمزه س) خوشمزه

یعنی هر حرفی میزنی من باید برای همه ترجمه کنم یول

 

 

 

 

 

 

ولم تونین خسته شدمممم از خود راضی

 

 

 

 

 

 

 الهی قربون اون ژست نقاشیت برم من 

 

 

 

اینم از جایزه مسابقه شاتوت که اول شده بودی , یادم رفته بود بزارم .

جایزه به دستمون رسید ولی چون میخواستم قابش کنم هنوز به دیوار نزدیم تا انشالا برای تولدت آماده میشه

  

 

 

 

 

من اردیبهشتی ام 

خونه ای که توش یه اردیبهشتی نباشه 

مثل کره ایه که توش اکسیژن نباشه 

صحبت ازحیات بشره 

شوخی نیست که ! عینک

ف

 

 

 

 

 وااای 2 ساله شدمممم استرس

 

 

 

 

 دختر که داری یه دنیا عشق داری , قشنگترین عروسک بچگیت انگار واقعی شده ...

چه خوبه که داریمت...

تو زیباترینی...

زیباترین دختری که خدا میتونست برای ما بیافرینه...

خیلی ممنونم که به دنیا اومدی

 

 

 

دغدغه این روزهای آدرینا :همه ش از من سوال میکنی 

( مامانییی شی بوپوشممم ؟متفکر  باباس علوووس؟ سوال

بچه م از الان نگران لباسشه که چی بپوشه  از خود راضی

 

 

 

 

 

تو را دوست دارم بخاطر تمام زیبایی هایی که از این دنیا نشانم دادی ...

تو را دوست دارم به خاطر تمام خنده هایی که با هم از ته دل سر دادیم , تو را به خاطر خودت دوست دارم که برایم تکرار نشدنی و بی نظیری ...

 

پ. ن : جمعه تولد آدرینا جونه من با عکسای تولد برمیگردم قلببای بای

 

 

پسندها (13)

نظرات (20)

گیلدا
27 اردیبهشت 95 12:31
تولدت پیشاپیش مبارک آدرینا بانو چه ژستای خوشگلی میگیری عکسات خیلی خوشگلن مثل خودت
مامان لیدا
پاسخ
ممنوووون
......
27 اردیبهشت 95 22:08
خخخخ هلو در مقابل آدرینا شلغمه چشم حسودش کور بشه
مامان الی
28 اردیبهشت 95 10:43
آدرینا جون نازنین ماشالله چه بزرگ و خانم شدی، وای خدای من چه ژست ها و عکسهای قشنگی، فدات شم چه کفشی هم پوشیده
مامان لیدا
پاسخ
ممنون خاله الی جون نظر لطفتونه کفشای مامانمو پوشیدم خاله جون
مامان مهدیه
28 اردیبهشت 95 16:43
آدرینای عزیزم پیشاپیش تولدت مبارک.خیلی جیگری
مامان لیدا
پاسخ
ممنون خاله جون
مامان هانیه
29 اردیبهشت 95 17:13
چه عکس های خوشگلیخیلی ناز شدی ادرینا جوونم
مامان لیدا
پاسخ
ممنون خاله جووونم
مامان مژگان
29 اردیبهشت 95 20:19
خیلی عکساتون قشنگن❤❤ تولد آدرینا جون مبارک ایشالله همیشه تنش سالم و لبش خندون باشه🌷🌷
مامان لیدا
پاسخ
مرررسی دوست عزیز
؟
30 اردیبهشت 95 12:48
هه
مامان فدیا
1 خرداد 95 9:46
مبارک باشه بیصبرانه منتظر عکسها هستیم
مامان لیدا
پاسخ
مرسی
♥ مامان معصومه ♥
1 خرداد 95 19:19
ماشالله چه عکسایی تولدتم مبارک
مامان لیدا
پاسخ
ممنون
محجوب بانو
8 خرداد 95 0:42
من و قیافممممممممممممممم همین الان یهویییییییییییی واقعا خیلی پست توپی بودااااااااااااااااااا تولد عشق خاله مبارک باشه انشالله تولد 120 سالگیشو جشن بگیرین منو بدل تن
مامان لیدا
پاسخ
ممنون خاله جونی
...
15 خرداد 95 18:02
ای جوجه هم شد 2 سالش
مامان لیدا
پاسخ
میبینی تولو خدااا
شیدابانو
17 خرداد 95 18:46
سلام وااااااااااای چه دخترنازی دارین به خدااااا خداحفظش کنه وسایتون همیشه بالاسرش باشه...خوشحال میشم باهم دوست شیم...اگه قبول کردیدلینکتونم میکنم
مامان لیدا
پاسخ
ممنون از لطفتون عزیزم چشم حتما
مامان آنیسا
23 خرداد 95 7:27
خاله به قربون این دخترخوشکل با اون ژست گرفتنای خانمونش انگار که عروس شده چه لباس خوشکلی ... چقدر بهت می یاد عزیزم دو. ساله شدنت مبارک عزیزم
مامان لیدا
پاسخ
خدا نکنه خاله جونم شما لطف دارید مرررسی
...
23 خرداد 95 21:42
مامان لیدا قهری
مامان لیدا
پاسخ
قهر؟ نه بابا
مامان مرجان
26 خرداد 95 1:22
عزیز دل خاله دلم خیلی برات تنگ شده اگر تونستی بیا اینستا باران بیشتر ببینمت barabgoli_man این ادرسشه لباس و ژستات عالین خیلی حرکاتت شبیه بارانه
مامان لیدا
پاسخ
منم دلم براتون تنگ شده , چشم حتما به باران گلی خوشگلمون سر میزنم اما خودم اینستا ندالمااا مامانیم داره
محجوب بانو
18 تیر 95 0:01
عژیژم کژایییی چرا نمیایی
محجوب بانو
18 تیر 95 0:02
تولدت مبارک ناززززز دونه
مامان لیدا
پاسخ
ممنون خاله جووون
مامانی
31 تیر 95 10:47
تولدتولدتولدت مبارررک هورررررا آدریناجوونم تولدت مبارک البته بایه کوچولوتاخیر ان شاا....1000 ساله بشی زیرسایه ی پدرومادرمهربونت عکساتم مثل خودت خوشگلن ای جااان چه شیرین زبون شده،لیداجون اسفندیادت نره
مامان لیدا
پاسخ
ممنون خاله جووون چشم
زهرا مامان ایلیا جون
13 مرداد 95 3:54
عالی بود
مامان لیدا
پاسخ
ممنون زهرا جون
محجوب بانو
14 مرداد 95 17:39
امیدوارم مثل حنا با مسولیت مثه کزت صبور مثه ممول مهربون مثه جودی شاد و سر زنده و مثل سیندرلا خوشبخت باشی ! روزت مبارک آدرینای عزیزم
مامان لیدا
پاسخ
یه دنیا ممنون خاله جووونی مهربون بوووس به روی ماه شما و فاطمه سادات خوشگلم