آدرینا جونآدرینا جون، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره

آدرینا بانوی اردیبهشتی

عکسهای آتلیه

1393/12/20 15:24
نویسنده : مامان لیدا
1,211 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااام من اومدممممممبامن حرف نزن

اینا هم عکسهایی که قولشو داده بودممژه

قلبقلبقلبقلبقلبقلب

قلبقلبقلبقلبقلبقلب

قلبقلبقلبقلبقلبقلب

قلبقلبقلبقلبقلبقلب

قلبقلبقلبقلبقلبقلب

این آخری هم بزرگ بود رو شاسی

تقویم هم به علت حجم بسیااااار بالاش نتونستم بزارم ولی عکساشو گذاشتم

البته بازم هست که باید از روشون عکس بگیرم بفرستم چون فایلشونو ندارم.

توی پستهای بعدی انشالا میزارم.

البته اینم بگم که لباس طلایی نی نی با لباس مامانیش ست میباشداز خود راضی. این هم بگم که تاریخ دندونیِ نی نی, به 7عید تغییر کرد از خود راضی

بوس بووووووووسماچماچماچمژهبغل

نظرات (31)

مامان فاطمه
20 اسفند 93 16:00
واییییییییی خدا من چقدر ناز شده خیییییییییلیییی خوشگل افتاده قربون خنده هاش عزیزم.....لباسش خیلی بهش میومد منتظر پستای بعدی وعکسای خوشگل خانومی هستیم
مامان لیدا
پاسخ
ممنونم عزززیزم چشات ناز میبینه بووووس
مینا مامان نازنین زهرا جون
20 اسفند 93 17:14
سلام مامانی خوبی؟وبتون عالی بود خوشحال میشم به وب ماهم سر بزنید وتبادل لینک کنیم.منتظرحضورتون هستم.عکساشو ببین چقد جیگر شده الهییییییییییییی
مامان پریسا جوووووون
20 اسفند 93 17:37
سلام مامان مهربون و دلسوز خوبی وبلاگت حرف نداره. شیکه. من هر از گاهی سر میزنم باعث افتخار ماست سایتت توی سایتم ثبت کنی. اینم ادرس http://undone.rozblog.com مامان مهربون منتظرتما
♥ایدا♥
20 اسفند 93 18:08
ای جونم آدرینا جونی خیلی خوشگل شده فدای خنده هات بشم
مامان لیدا
پاسخ
ممنونم آیدا جون خدا نکنه
مامان الهام
20 اسفند 93 18:32
فرارسیدن ماه خرید هول هولکی بدو بدوهای الکی بشور و بسابهای بیخودکی شستو شوهای زیادکی برتمام بزرگ بانوان ایرانی دست تنها مبارک ....
مامان مرجان
20 اسفند 93 20:14
سلام عزیز خدا دخترگلی رو برات حفظ کنه عکس هاش خیلی قشنگن با اجازه من لینکت میکنم خوشحال میشم دخترامون با هم دوست بشن چون با هم همسن هستند
مامان لیدا
پاسخ
سلام ممنونم عزیزم نظر لطفتونه, باعث افتخاره شما هم لینک میشید
مامان ندا
20 اسفند 93 23:24
ای جوووونم..عکسات خییییییلی ناز شده آدرینا جون..لباس خوشملتم خیییییلی بهت میاد عزززززیزم
مامان لیدا
پاسخ
مرررررسی خاله جووووننظر لطفتونهببوس ندا جونمو
پریاجون
21 اسفند 93 1:49
خیلی ناز شده عاشقشم خیلی دوسش دارم دیوونه ی حرکاتشم عشق خودمه بوووووووووووس
مامان لیدا
پاسخ
ممنوووووون پریا جووووون آدرینا جون هم عاشقته
فیروزه حلوایی
21 اسفند 93 2:11
واااااای ادرینا گلی خاله چقدر نازی شما لباساتون مبارک باشه عزیزم
مامان لیدا
پاسخ
مرسی گلم
مامان هانیه
21 اسفند 93 3:12
سلام ادرینا جوووونم وای عزیزم عکس هات خیلی قشنگ وناز افتادن
مامان لیدا
پاسخ
سلام , ممنونم
♥ نیکتا ♥
21 اسفند 93 11:49
سلاممممم مامانی مهربون و ادرینا جون خوشگللل چه عکسهایی انداختی عزیزم مثل فرشته های شدی امیدوارم همیشه سالم و تندرست بمونید به منم سر بزنید
مامان لیدا
پاسخ
ممنونم نیکتا جون ما همیشه بهت سر میزنیم
مامانی
21 اسفند 93 22:37
واااااااااااای خداچه قدر ناززززززی خاله قربونت بره خوشگلممامانی بدو اسفنددودکن
مامان لیدا
پاسخ
مررررسی خاله جوووونخدا نکنه باشه بدو که رفتیم
✿ مه آ سا✿
22 اسفند 93 2:51
ای جونم به آدرینا جونم توی همه ی عکسا مثل همیشه زیباس مخوصا توی اون عکسی که خیلی عکس هست من عاشق اون عکستم اومدم بهت خبر بده من پست گذاشتم خوحال میشکم بهم سر بزنی و برام نظر بدی
مامان لیدا
پاسخ
ممنونم مه آسا جونباشه الان میام پیشت
✿ مه آ سا✿
22 اسفند 93 3:23
آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
مامان صفا
22 اسفند 93 12:31
سلام.خیلی خیلی خوشگلن عکسا.وای قربون آدرینا جون با اون خنده ی ناز و شیرینش.لباسشم خیلی خوشگل
مامان لیدا
پاسخ
مررررسی از لطفت عزززیزم
محمدحيدرپور-عصمت اكبري
23 اسفند 93 9:13
سلام گلم ماشاالله خداببخشه ممنونم ازاين كه به وبلاگ دخمل من سرزدي لينك شدين
مامان لیدا
پاسخ
سلام ممنونم شما هم لینک شدید گلم
مامان محمد طاها
23 اسفند 93 9:59
عکسات خیلی قشنگه عزیز دلم مامان لیدا جون یه اسپند واسه آدرینا جون دود کن تا چشم نخوره
مامان لیدا
پاسخ
مرسی خاله مرجان جون نظر لطفتونه
مامان ازاده
24 اسفند 93 13:40
آدرینا خانم جیگر خاله خیلی نازی ماشاالله به تو عزیزم
مامان لیدا
پاسخ
مررررسی خاله جووووون
مامان الیار
24 اسفند 93 22:15
الهی ادرینا جونم چه ناز شده.عزیزم عکسات خیلی قشنگن.مبارکت باشه
مامان لیدا
پاسخ
ممنون از لطفت عزیزم
✿ مه آ سا✿
25 اسفند 93 12:38
عزیزم من آی دی دارم که هستmahasa. اینو سرچ کن عزیزم و بعد بهم ادد بده گلم اسمت تو لاین چیه?
✿ مه آ سا✿
25 اسفند 93 13:24
سلام قربونت برم تو لاین پیدات کردم بهتون اد دادم شما توی لیست دوست هام اضافه شدی گلم پروفایلتون هم عکس آدرینا جونه که عکس آتلیه اش هستش بهم پیام بدید
مامان زهره
26 اسفند 93 10:06
آدرینا جونم خیلی نازی وبه دل میشینی دوستت دارم پیشاپیش سال جدید رو به شما تبریک میگم امیدوارم سالی پر از سلامتی وشادی در پیش رو داشته باشید امیدوارم به همه آرزوهاتون برسید شاد باشید
مامان لیدا
پاسخ
مرسی عزیزم شما هم سال خوبی رو در کنار خونواده گرمتون داشته باشید ممنون که بهمون سر زدید
مامان آنیسا
26 اسفند 93 10:55
عکسات خیلی خوشکل شده عزیزم قربون اون خنده های نازت خوشکل خانم
مامان لیدا
پاسخ
مرسی خاله مهربونم نظر لطفتونه
مامان روژینا
26 اسفند 93 11:28
ای جانم نفس خالهچه عکسای خوشگلی شده لیدا جون حسابی خوردنی شده دخملمون مخصوصا عکس اولیشایشالا عکسای عروسی پرنسسمون
مامان لیدا
پاسخ
ممنونم خاله ریحانه عزیز. دوستت داریم
✿ مه آ سا✿
27 اسفند 93 2:45
سلام لیدا جونم خوبی گلم؟ عکس های آتلیه ی آدرینا جونم خیلی قشنگ شده من آپم خوشحال میشم بیای پیشم و برام نظر بدی
مامان لیدا
پاسخ
سلام عزیزم باشه میام پیشت
♥ایدا♥
27 اسفند 93 10:41
. سلام به قاصدکهای خبر رسان که محکوم به خبرند و سلام به شقایقهایی که محکوم به عشقند و سلام به شکوفه هایی که با شکفتن خود خبر از بهار میدهند عید نوروز مبارک من ................................................................. من اپم خوش حال میشم بهم سربزنید دختر خوشگلتو هم ببوس
مامان وبابا
27 اسفند 93 13:06
قربونت بشم خاله جونممممچقد ناززززززی توبوسسسسسسسس
مامان لیدا
پاسخ
مررررررسی خاله جووووون بووووووس
✓ مامان زهراღ
28 اسفند 93 23:00
وااااااااای خدا جون ..چقدر ادرینا جون با لباس طلایی خوشگل و ناز و خوردنی شده...ماشالله حتما براش یه صدقه بده...اسپند هم دود کن
مامان لیدا
پاسخ
ممنونم عزیزم نظر لطفتونه, حتما
مامان زهرا
15 فروردین 94 13:58
ماشاالله چه جیگریه عزیزم خدا حفظت کنه.
مامان لیدا
پاسخ
ممنونمهمچنین زهرا جون گلو
zakieh
28 فروردین 94 20:16
اي جونم آدرينا جون خيلي قشنگ بود عسلم مثل لباس آدرينا جون داره خودم براش دوختم تولدش تنش ميكنم
مامان لیدا
پاسخ
آفرین مامان باسلیقه ما منتظر دیدن عکسا هستیم
مامان طیبه
30 فروردین 94 17:35
وای خاله قربون عکسای خوشگلت برم. چقدر قشنگ شدی ملوسک خیلی ناز میخندی خاله جون.بووووووووس
مامان لیدا
پاسخ
خدا نکنه خاله جونم ممنونم نظر لطف شماست