آدرینا جونآدرینا جون، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره

آدرینا بانوی اردیبهشتی

آدرینا عاشق باباییشه

1394/7/6 12:27
نویسنده : مامان لیدا
918 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به شیطونک خودم خوبی مامانی؟

خب امروز اومدم یه کم از کارهای پدر و دختری بگم که چه لاوی میترکونن برای همچشمک 

هروقت که بابایی میخواد بره سرکار ما تو خونه یه جنگ و بساطی داریم که نگووو 

خانوم مگه میزاره؟ همچین که بابایی میگه من برم شما محکم میپری تو بغلش و سفت میگیری گردنشو مگه ول میکنی؟

من مجبور میشم قبلش شمارو ببرم تو اتاق قائم کنم ولی باز وقتی که از اتاق میایم بیرون و میبینی که واقعا رفته شروع میکنی به جیغ و گریه ... وای باید خدا خدا کنم که صبحها بیدار نشی چون از 8 تا 10 صبح من اینجوریم آخ

و شما هم اینجوری گریه

البته اینم بگما هرکی میاد خونه مون وقتی میخواد بره همین بساطو داریم اما بابایی خیلی بیشتر,  خودش هم از طرفی خوشحاله که انقدر مورد توجه شماست. از خود راضی

 

لازم به ذکره که بگم بابایی شما هم خیلی مهربونه و هیچ وقت واسه ما چیزی کم نمیزاره همیشه بهترینهارو برای ما فراهم میکنه اینا رو بهت میگم تا وقتی بزرگم شدی و اینجارو میخونی بدونی 

 

 

یکی دو بار که دلش طاقت نیاورد و برگشت و شمارو برد یه چرخی زدین آخه فقط اینجوریه که راضی میشی.   وقتی که خوابه میری بوسش میکنی بعد سرشو ناز میدی البته مامانی رو هم خیلی دوست داریاا هروقت که دارم بهت غذا میدم یهو بی مقدمه میای دستمو بوس میکنی و منو ناز میکنی اون موقع که من دیگه فداااات میشم بغل

کلا خیلی دختر بامحبتی هستی و با همه زود جور میشی وقتی یه بچه ای رو تو خیابون میبینی سریع میری جلو و صورتشو دست میزنی و یه چیزایی بهش میگی سرتو تکون میدی که ما متوجه نمیشیم نیشخند

صبحها وقتی بیدار میشی کنترل تلویزیونو میاری میدی دستم و بهم اشاره میکنی که بی بی انیشتین واست بزارم خیلی دوست داری وقتی نی نی هارو نشون میده شما میگی آ آ, آآ یعنی آراد بعد قدت که نمیرسه تلویزیونو بوس کنی میزو بوس میکنی.  کلا بعضی وقتا میرم تو کف این حرکات بامزه ت .

تازگیا یاد گرفتی یه چیزای بی معنی میگی مثلا " آبیدی بودا "  آبودا بیدی.  نیشخندخنده    ای خدا اگه بدونی چقدر میخندیم قهقهه

 

اسم خودت هم میگی آدا, میگم عشق من کیهههه؟ و شما میزنی رو قلبت و میگی آدااا

نفس من کیهههه؟ آددداااماچماچماچ

 

از همه این لحظه های زیبا فیلم دارم, که بزرگ شدی بهت نشون بدملبخند

 

عمه حدیث واست این کیف خوشگلو خرید و این دستبندهای نازم درست کرده

 البته شما هم جای تشکر کردن یه گاز محکم از لپاش گرفتی و جیغشو بردی هواابرو

 


خب از آتلیه رفتن شما بگم که بالاخره بعدِ 2 بار رزرو کردن موفق شدم 5شنبه گذشته ببرمت آتلیه ای که یکی از دوستان تو گروه وبلاگی پیشنهاد داده بود خیلی دوست داشتم شمارو هم ببرم و یه امتحانی کنم. آراد کپلی هم اومده بود عکسها خیلی عالی شده بودن ولی متاسفانه با آراد وقت نشد 2تایی عکس بگیرین.    انشالا دفعه بعد... 

این هم بگم که آخرش وقتی من داشتم عکسهارو انتخاب میکردم شما بغل پریا بیرون بودی که شنیدم یه خانومی گفت "آدریناس!!؟؟ " وقتی برگشتم دیدم بله مرجان عزیز به همراه محمدطاهای گل دوست وبلاگی , واقعا خیلی خوشحال شدم از دیدنشون ولی به علت کمبود وقت زیاد نتونستیم همو ببینیم . 5شنبه عکسها آماده میشه که تا هفته آینده میزارم تو وب

 

جمعه هم رفتیم شاندرمن که خیلی خوش گذشت یه گوساله کوچولو داشتن که تازه دنیا اومده بود و شما کلی باهاش ذوق کردی

 

خیلی درخت میوه داشتن من و بابایی رفتیم  تو باغ میچیدیم و میخوردیم آی مزه میداد این خوشمزه هارو هم بابایی برام چید

 

البته  برای شما هم میاوردیما. خونواده مهربون و ساده ای بودن,  کلا روز خوبی بود همه چیز محلی بود و واقعا خوشمزه از گردو و غاز فسنجون بگیر تا میوه و سبزی و ماست... عااالی بود.


و در آخر این عکس مال همین الان شماست که رو پای من, مشغول دیدن کارتون هستی

فدات میشم من خاااانووووم بغل

پسندها (15)

نظرات (23)

ايليا جون
7 مهر 94 12:51
وب بسیار زیبایی دارید دخترتون هم ماشاالله خیلی ماهه خدا حفظش کنه
مامان لیدا
پاسخ
ممنون عزیزم چشاتون زیباست
آیدا
7 مهر 94 12:54
آدرینا جون خوشگل خانم خیلی دوستت دارمااااااااا
مامان لیدا
پاسخ
فدااای مهربونیات آیدا جونیم ما هم خیلی دوستت داریم
گیلدا
7 مهر 94 21:43
ای جان خوشگل خانم دخترا بابایی میشن دیگه
مامان لیدا
پاسخ
بله دیگه ایشون شدید بابایی هستن
مامان ندا
7 مهر 94 23:34
عزززززیزدلم...چقد مهربونی تو آدرینا کوچولو.. آخیییییی..جوووونم..... ایشاا.. سایه بابایی که اینقد شمارو دوست داره و شماهم نمیتونی دوریشو تحمل کنی و همچنین مامان مهربونت همممممیشه بالای سرت باشه عششششششقم
مامان لیدا
پاسخ
ممنون خاله ندای مهربوووونم سایه شما هم همیشه بالاسر صاینای عزیز باشه دوستتون داریم
مامانی مینا
8 مهر 94 1:35
ای جووووووووووونم که اینقدر تو مهربوووونی آدرینای نازم.لیدا جون سالگرد عقدتون هم مبارک باشه.ایشالا آدرینای عسل هم زیر سایه پدر و مادر عزیزش بزرگ بشه.
مامان لیدا
پاسخ
ممنونم خاله مینای عزیزم ببوس ماهان جیگرو
zakieh
8 مهر 94 2:01
اي جونم خوشگله خاله منم همين بساط و دارم عزيزم
مامان لیدا
پاسخ
میبینی خواهر ؟ ....
مامان هانیه
8 مهر 94 11:58
الهیییی من فدات بشم که انقدر مهربونی تو بوووووس واسه ادرینا جونم
مامان لیدا
پاسخ
خدا نکنه خاله جونم بووووس واسه شما و مهدیا جوووونم
پریاجون
9 مهر 94 10:35
سلاااام به لیدا جون و آدرینا جون خودم 😜 خوبید؟ ماشالا به این خانوم گل که روز به روز نازتر میشه 😘😘😘😘 قررربون خوشگلیت بشم من که انقدر شیرینی و دل همه رو میبری با کارات 😍😍😍
مامان لیدا
پاسخ
سلام به پریا جون خودم مرررسی ازت که انقدر به ما لطف داری و زحمت میکشی
پریاجون
9 مهر 94 10:48
لیدا جون یکی 2تا از پستات باید یه تغییراتی کنه مثل اینکه خودم باید بیام دست به کار شم 😏 رمز دار هم که نکردییی😢
مامان لیدا
پاسخ
مثلا چه تغییراااتی؟ رمز دار هم میشه عزیزم راستش برام سخته رمزو به همه دوستام بدم واسه همون تنبلی میکنم
مامان رها
9 مهر 94 17:47
Fadat besham man Ay janam Yad roozaye 16 mahegi baranam oftadam Boos boos Baran ma ham kheily sheiton bood alan khanome
مامان لیدا
پاسخ
خدا نکنه خاله جونم آخی آدرینا از بس که شیطونه و یه جا بند نمیشه جون هم نمیگیره از وقتی راه افتاده , خدا کنه بزرگتر که شد مثل بارون جون آرومتر شه
مامان رها
9 مهر 94 23:34
خوشگل خاله رها سلام ببخشید دیر به دیر میام این روزا خودت میدونی درگیرم دیگه اول از همه 16 ماهگیت مبارک عسل خاله دوم اینکه عاشقتم عشقم بوس بوس برای آدرینا و لیدا جون خاله فدات شه آدرینا بانو چشم نخوری
مامان لیدا
پاسخ
ممنون خاله رهای عزززیزم ما هم عاشقتونیم امیدوارم حال باران جون خوب شده باشه بوووووس واسه خاله رها و باران تپلی
مامان مینا
10 مهر 94 0:51
ای جانم خاله.عین نازنین من وقتی بابایش میخواد بره جایی محکم میره بغلش میکنه و اصلا ازش جدا نمیشه.خیلی عاشق اون لحظه ها میشم من.خدا حفظشون کنه.راستی لیدا جون سالگردتونم مبااااااااارک انشالله سالیان سال کنارهم خوش وخرم باشید و گوشواره های خوشگلتونم مبارکت باشه انشالله به شادی استغاده کنی
مامان لیدا
پاسخ
دیگه چی کار میشه کرد خواهر؟ دخترای ما هم بابایی شدند رفت مرسی مینا جونم ممنون از دعای قشنگت
مامان مینا
10 مهر 94 0:57
لیدا جون چه عکس خوشگلی من زودتر دیدم عکستو تو تلگرام عزیزم
مامان لیدا
پاسخ
ای جانم مرسی مینا جون , هنوز عکسهارو کامل نگرفتم, چندتاشو اونم فایلو بهم داد انشالا شنبه همه رو میگیرم
نیکتا
10 مهر 94 13:54
ادرینا جون و مامان گلش خیلی دوستتون دارم
مامان لیدا
پاسخ
ما هم خیییییلی دوستت داریم خانوم گل
نیکتا
10 مهر 94 13:56
عید غدیر مبارک
مامان لیدا
پاسخ
همچنین برای شما
نیکتا
10 مهر 94 14:08
پرنسس اصلی ادرینا خانوم گله
مامان لیدا
پاسخ
ممنوووونم شما هم پرنسسی
نیکتا
10 مهر 94 14:10
خاله جون مرسی که بهم سر زدید
مامان لیدا
پاسخ
فدات نیکتا جون
مامان رها
10 مهر 94 14:26
خصوصی
♥آیدا♥
11 مهر 94 16:16
راستی لیدا جونم به هم سربزن درست شد رمز قبلی
مامان لیدا
پاسخ
اِ چه خوب حتما میام عزیزم
مامان زهرا
14 مهر 94 1:33
ماشالا به این دختر شیرین و زیبا. دختر منم همیشه پشت سر باباش گریه راه میندازه! بچه ها واقعا شیرین و دوست داشتنی هستن راستی منم آپم بهم سز بزن خوشحال میشم.
مامان لیدا
پاسخ
آخی دخترا همه شون بابایی هستن دیگه حتما میام
محجوب بانو
14 مهر 94 23:04
سلام خانومی خوشکل، انشالله خدا آدرینا جون رو برات حفظ کنه بوی بهشت ما یه پست خوشکل و جدید داره خیلی خیلی خوشحال میشیم بیای پیشمون و برامون نظر بزاری و لایک مون کنی نظر یادت نرررررررررررررررررره مهربون منتظرت هستیم
مامان لیدا
پاسخ
سلام ممنونم عزیزم حتما میام پیشتون
نادیا و نرگس
15 مهر 94 20:35
واااااااای خدای من ماشالا آدرینا جوونی ما چ بزرگ و ناز شده فدا همه دخملای ناز چ دلم تنگ شده بوود واستون به وبم سر یزن ماشالا خدا حفظشون کنه
مامان لیدا
پاسخ
مرررسی عزیزم, باشه حتما بهت سر میزنم
مامان سمانه
11 دی 94 18:46
عزیییزم ، قربووونش بشم که باباشو اینقد دوس داره آریسا هم خیلی باباییشو دوس داره این سن بچه ها خیلی خیلی وابسته ب باباشونن یه دنیا آدرینا رو ببوس راستی لیدا جون بعد تو تلگرام در مورد آتلیه ت میپرسم خیلی از عکسا خوشم اومده
مامان لیدا
پاسخ
آره عزیزم میبینی تو رو خدا باشه عزیزم رشت اومدی بگو تا راهنماییت کنم کارش خیلی خوبه ببوس آریسا جونی رو برام