آدرینا جونآدرینا جون، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

آدرینا بانوی اردیبهشتی

آستانه یک سالگی و اندکی از روزانه ها

1394/2/29 2:03
نویسنده : مامان لیدا
1,155 بازدید
اشتراک گذاری

کوچکِ رویایی من,  نور چشمم,  پاره تنم ...  تو آمدی با لبخند شیرینت,  با گرمای دلپذیرت,  با نگاه بی نظیرت.

توده سلولی کوچکی که 40 هفته طول کشید تا موجودی شود بسی دوست داشتنی و شیرین, اکنون در آستانه یک سالگیست.

دختر گلم از تاریخ 8 اردیبهشت موفق شدی چندثانیه روی پاهات بایستی,  البته الان مدت زمان ایستادنت بیشتر شده, امیدوارم زوووودی با اون پاهای کوچولوت راه بری

لی لی حوضک بلدی, به آب میگی آ آ آ ... و همینطور یکسره میگی تا بهت برسه. وقتی میگم گوشات کو؟ گوشِتو میگیری

وقتی لباس میپوشونمت متوجه میشی میخوایم بریم بیرون همه ش سوال میکنی دَدَ؟ دَدَ؟ بعدشم که با در و دیوار بای بای میکنینیشخند

وقتی میگم بوس کن اون صورت نازتو میزنی به صورتم, وقتی هم میگم یه بوس بفرست کف دستتو میچسبونی به لبت و فوت میکنیبغل

 از نی نای کردنت که دیگه نگووو کافیه یه آهنگی رو بشنوی از بالا همینجور قر میدی میای تا پایین تازگیها هم یاد گرفتی دستاتو میبری بالا و شونه هاتو تکون میدی, هرکی هم که میبیندت میگه این بزرگ بشه چی میشهزبان

دیگه چی کار کنیم یه همچین دختر رقاصی دارم مناز خود راضی

از تاب بازیت بگم وقتی که سوار تاب میشی همه ش میگی تاااااا تا, تاااااا تاخوشمزه

وقتی یه چیزی رو میندازی دهنت میگیم تخ کن میگی خخخخ خخخخ. خنده و پرت میکنی بیرون اینجور مواقع حقته که چلونده بشیچشمک

راستی الان دیگه 6 تا دندون داری 3تا بالا و 3تا پایین.

فعلا همینا یادم بود,

2روز پیش با پریاجون رفته بودیم بازار و من از این گیره ها خیلی خوشم اومد مدلش چسبیه و اصلا موها رو اذیت نمیکنه

بعدش هم رفتیم فروشگاه تا واسه تولدت یه سری خرت و پرت بگیریم, نشوندیمت رو چرخ, و شما هم از اون لحظه ورود برای همه دست تکون میدادی, راستی فیل سواری هم کردی

توی فروشگاه حس کردم گرسنه ت شد واسه همین یه دنت کارامل برداشتم بهت دادم انقدر دوست داشتی که بهم فرصت نمیدادی برم یه قاشق پیدا کنم, انقد که جیغ زدی یه آقایی رفت دنبال قاشق و بهمون داد در کسری از ثانیه همه شو خوردیتعجب

منم برات یه چندتایی خریدم که به عنوان دسر بخوری آخه به هیچی انقدر علاقه نشون نمیدادی

البته یکی 2تا میوه ایهاشو مامانی خورد چون فکر کردم اسانس داره و واست خوب نیست

تو اینترنت هم که سرچ کردم اونایی که به بچه هاشون میدادن راضی بودن حالا دوشنبه که قراره ببرمت مرکز بهداشت, سوال میپرسم مامانای مهربون شما هم اگه اطلاعاتی دارید ممنون میشم بهم بگید.

یه روز قبلش هم رفته بودیم خونه عزیزِ پریا جون و اونجا جوجه های خیلی بامزه ای بود, شما اولش که فقط از دور نگاه میکردی

بعدش هم که میگرفتیشون اون زبون بسته هارو

آخرش هم بیچاره ها از دستت رفته بودن زیر مبل قائم شده بودن.  وقت تمام   ولی همونجا هم دست از سرِ کچلشون برنمیداشتینیشخند

 

من که دیگه فکم درد گرفته بود از خنده, قربونت برم من که دل یه ملتو شاد میکنی با شیرین کاریاتماچ

راستی تا دیر نشده اینم بگم که چون فاصله جشن دندونی و تولدت کم بود تصمیم گرفتم که جشنمونو کوچیکتر بگیریم و دیگه توی خونه نباشه, جمعه صبح میریم کاسپین و اونجا آلاچیق اجاره میکنیم, تولد دخترگلیمونو همونجا میگیریم

من با پست تولد و عکس برمیگردمبای بای

 

نظرات (27)

مادر بزرگ
29 اردیبهشت 94 8:43
واااااااااااااای قربون اون خرید کردنت
مامان لیدا
پاسخ
خدا نکنه عزززیزم
مامان هانیه
29 اردیبهشت 94 10:24
الهی من فداش بشم ماشااله هرروز داره نازتر و شیرین تر میشه
مامان لیدا
پاسخ
ممنونم عزیزم نظر لطفتونه
مامان ندا
29 اردیبهشت 94 12:36
تولدت مبااااارک آدرینا جووونم ماشاا.. به این دختر بااین شیرین کاریهاش لیدا جون،دنت توی تنقلات به نسبت سالمتره ولی درکل همه ی محصولات کارخونه ای مواد نگهدارنده دارند که برای بچه ها کمتر استفاده بشه بهتر...حداقل تا دوسالگی..
مامان لیدا
پاسخ
مررررسی خاله مهربونم و ممنون از راهنماییتون
♥مامان مهدیس♥
29 اردیبهشت 94 12:42
عزیزم مبارکه مبارکه دوستت دارم
مامان لیدا
پاسخ
مرسی مرسی خاله مهدیس جووون
♥♥ مه آ سا ♥♥
29 اردیبهشت 94 13:37
آدرینا جــــ ـــــــــ ـــــــــــــونم آخ جیگر من چه قدر ناز شدی خوشحالم که میتونی راه بری و ایشاالله به زودی بتونی دیگه روی پاهات بایستی تابی که پریا جون هم خریده خیلی ناز و قشنگه آج جیگر من چه قدر خوشحالم که تولدته امسال تولدت عزیز منی جیگری من اما ایشاالله تابستون هم دیگه رو که شاید ببینیم بغلت میکنم و میبوسمت روز تولدت توی وب منم جشنه یادت نره ....
مامان لیدا
پاسخ
وای ممنونم مه آسا جون که همیشه شرمنده م میکنی, منم خوشحال میشم از نزدیک ببینمت انشالا که زووودی همو ببینیم, همچنین مهدیس جونو فداااایی داری
♥♥ مه آ سا ♥♥
29 اردیبهشت 94 13:38
آدرینا اینجا پر نا محرمه پراهنت رو بکش پایین آخ که من الهی فدات شم
مامان لیدا
پاسخ
آخ آخ راست گفتیاااا برم عوضش کنم
مامان سمانه
29 اردیبهشت 94 14:28
مبارک باشه تولد دختر خوشگل ما ایشا... 120 ساله بشی خوشگلم
مامان لیدا
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان سمانه
29 اردیبهشت 94 14:30
کاسپین ؟ بندر انزلی ؟ شما بچه ی گیلان هستییییی؟ واقعا؟ منم آستانه ای هستم ... خیلی خیلی خوشحال شدم که با شما آشنا شدم ... عزیزم شماره تلفنمو برات خصوصی میزارم تا بیشتر باهم آشنا بشیم
مامان لیدا
پاسخ
بله عزیزم ما رشت زندگی میکنیم, منم خوشحال شدم از آشنایی با شما چه خوب که هم استانی هستیم
مامان مرجان
29 اردیبهشت 94 15:10
عزیزم خدا حفظش کنه چقدر نازتر و خوشگل تر شده انشاا... تولد خوبی داشته باشین راستی من به باران اب هندوانه میدم و اب سیب و گلابی راستی من برای باران واکر گرفتم برای اینکه به راه رفتنش کمک بشه چیز خوبیه
مامان لیدا
پاسخ
مرسی خاله مرجان عزیز نظر لطفتونه انشالا که خوب میشه ممنونم از راهنمایی مفیدتون ولی آدرینا اصلا به غذا علاقه ای نداره میخوره ولی خیلی کم, همه ش باید دنبالش بگردم و بهش غذا بدم, ولی میوه خوب میخوره خدارو شکر
الهه مامان مبین
29 اردیبهشت 94 17:53
....................................................................................@@@@@.. ..........................................................................................@........ .........................................................................................@........ .........................................................................................@....... .........................................................................................@........ ........................................................................................@....... ..................................................................................@@@@@.. .....................................@@@.......@@@................................... ...................................@@@@.....@@@@............................. ..................................@@@@@..@@@@@.......................... ...................................@@@@@@@@@@........................ ....................................@@@@@@@@@...................... .......................................@@@@@@@..................... .........................................@@@@@..................... ............................................@@@..................... ..............................................@..................... .................................................................. .........@................@................................. .........@................@.............................. .........@................@............................ .........@................@.......................... ..........@..............@........................ ...........@............@...................... .............@........@................... ...............@@@....................
گیلدا
29 اردیبهشت 94 20:44
ماشالله به این دخمل وروجک تولدت پیشاپیش مبارک آدرینا جونم
مامان لیدا
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان فاطمه
30 اردیبهشت 94 23:53
آفرین به آدرینا جون که اینقدر خوشگل رو پاهاش وایستاده....انشااله که بزودی به طور کامل راه میری خیلی شیرینی آدرینا جونم باران هم خیلی دنت دوست داره ....از سن آدرینا جونی هم بهش دادم اذیتش نمیکرد... وای عزیزم چجوری داره زیر مبل رو نگاه میکنه خوش باشید عزیزم
مامان لیدا
پاسخ
مررسی خاله فاطمه مهربونم اِ واقعا؟ به باران جونم دادین؟ چه خوب آره عاااشق جوجه ها شده بود
مامان فاطمه
31 اردیبهشت 94 1:19
آدرینا جونی تولدت مبارک 120ساله بشی عزیزم در کنار خانواده عزیزت همیشه شاد باشین تولد تولد تولدت مبارک
مامان لیدا
پاسخ
ممنونم دوست خوبم که به یاد آدرینا هستید اومدم پست بزارم غافلگیر شدم. مرررسی
مامان فاطمه
31 اردیبهشت 94 1:22
آدرینا جون:منتظر عکسای زیبات هستیم
مامان لیدا
پاسخ
حتما
zakieh
31 اردیبهشت 94 1:35
عزيزه ناز خاله تولدت پيشاپيش مبارك گلم
مامان لیدا
پاسخ
مرسی خاله جوووون ببوس عسل جونمو
♥مامان مهدیس♥
31 اردیبهشت 94 2:02
گل من ادرینا جون فرشته کوچولو تولدت مبارک عشقمدوستت دارم
مامان لیدا
پاسخ
مرررسی خاله مهدیس جونم, انشالا نی نی خوشگل شمارو زووودی ببینیم
مامان صفا
31 اردیبهشت 94 2:07
یک سالگیت مبارک آدرینا بانو واسه خودت جیگر شدی خدا حفظت کنه
مامان لیدا
پاسخ
مرسی از لطفتون مامان صفاجون
♥♥ مه آ سا ♥♥
31 اردیبهشت 94 2:27
آدرینا جـــــــــــــــــــــــونم آخ که چه قدر من دوستت دارم عزیز دلم امشب روح من غرق شــــــــادیه آدرینا جونم تولدت مبارک ایشاالله 12000 ساله آدرینا جونم آن قدر دوستت دارم که قلبم برای توست عزیز من دوستت دارم تا ابــــــــــــد تو عشق ابدی من خواهی بود
مامان لیدا
پاسخ
ممنونم مه آسای گل که همیشه بهمون لطف داری آدرینا هم خیلی دوستت داره, همیشه شاد باشی
♥♥ مه آ سا ♥♥
31 اردیبهشت 94 2:29
لیدا جـــــــــــــونم آپ کردم دوست داری بیا پیشم تو وبم جشنه واسه عشقم آدرینا
مامان لیدا
پاسخ
حتما عزیزم
ĸoѕαr
31 اردیبهشت 94 9:53
سلام خاله تولد آدرینا جونم تبریک میـــــــــــــــــــــــــــگم.
مامان لیدا
پاسخ
ممنونم کوثر جون
مامان طیبه
1 خرداد 94 17:07
سلام لیدا جون خوبی؟؟؟ آدریناجونم چطوره؟؟؟؟ عکسات خیلی خوشگلن خاله جون چون خودت خیلی نازو قشنگی به مامانی بگو واست اسپند دود کنه جوجویی
مامان محمد طاها
2 خرداد 94 10:47
الهی قربونت برم که اینقدر نازنازی شدی خاله جونی
مامان لیدا
پاسخ
خدا نکنه خاله جوووون
زهرا
2 خرداد 94 15:30
ماشالله هزار ماشالله براي خودش خانمي شده
مامان لیدا
پاسخ
بله دیگه کوچولو نیستم خاله جووون
مامانی
8 خرداد 94 14:46
واااااااااااااای قربون آدریناجوون برم اینقدرنازه خاله حیوونی هاگناه دارن تموم پرهاشون کندی
مامان لیدا
پاسخ
خدا نکنه خاله جووون, بله دیگه من خیلی دختر شیطون بلایی هستم و عاشق جوجو
✓ مامان زهراღ
16 خرداد 94 16:53
عزیز خالست این آدرینای خوشگل ماشالله چه با استعداد این دخملی بخورمش
مامان لیدا
پاسخ
ممنون خاله مهربووونم, لطف داری شما
❀عـســـل❀
26 خرداد 94 19:51
ممنونم از رای شما ... لطف کردین
مامان مینا
11 مهر 94 16:27
نه عزیزم دنت اشکال نداره منم میدم به نازلی خیلی دوست داره
مامان لیدا
پاسخ
میسییییی