آدرینا جونآدرینا جون، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

آدرینا بانوی اردیبهشتی

عشق کوچولوی زندگیم, یک ساله شد

1394/2/31 12:55
نویسنده : مامان لیدا
1,489 بازدید
اشتراک گذاری

امروز سالگرد میلاد توست و من هنوز همچون سال گذشته, اولین روز زمینی شدنت در حیرتم از داشتنت.

شیرین من,  نمیدانم با چه زبان بابت تمام آنچه با شکفتنت ارزانی ام کردی سپاسگزار باشم.

چشمها,  گوشها,  زبان و قلبی را که قبل از تو داشته ام , نه به یاد می آورم و نه میخواهم.

با تو دوباره زاده شدم. تو به آن قالب گذشته من, روح بخشیدی, همین روحی که دیگران به خاطرش مرا مادر خطاب میکنند.

نقطه ی پایانِ تمام ناامیدی ها و خستگی های من

تولدت مبارک .  به این پست عکس اضافه شد

 لطفا تشریف ببرید ادامه مطلب

عکس سلفی, تو راه کاسپین

 

کیک تولدت درسته شبیه اون چیزی که گفتم نبود ولی روی هم رفته خوب بود

 

 

 

 

 

 

اینجا با پا رفته بودی توی کیک, بعدش از همونجا با انگشت میدادی بابایی نیشخند

 

 

 

 

آدرینا و آرادِ یک ماهو نیمه

 

آدرینا و پریا

 

آدرینا و سه چرخه ای که از مامان بزرگِ بابایی کادو گرفت

 

کادوی عمه حدیث

 

کادوی زندایی من, مامان پریاجون

 

پیراهنی که پوشیده بودی کادوی پریا جون بود, 

از طرف مامان نسرین و بابا حسن( مامان بابای بابایی) یه صندلی ماشین , و اسباب بازی ساحل بود ک متاسفانه یادم رفت عکس بگیرم, بعدا میزارم

بقیه هم کادوی نقدی

مامان لعیا 100 تومن, خاله سهیلا 100 تومن و دایی حامد 150 تومن

دست همگی درد نکنهقلب

خیلی روز خوب و به یادموندنی بود و خیلی خوش گذشتلبخند

نظرات (47)

مامان رويا
31 اردیبهشت 94 13:23
كوچولوي نازم منتظرعكساي تولدت هستم بوس بوس ازطرف منوپينار
مامان لیدا
پاسخ
باشه حتما سعی میکنم زود بزارم, ببوس پینار جونو
♥♥ مه آ سا ♥♥
31 اردیبهشت 94 13:40
تولدت مبارک
مامان لیدا
پاسخ
ممنون عزیزم
ایدا
31 اردیبهشت 94 13:47
تولدت مبارک ادرینا جون
مامان لیدا
پاسخ
مرسی آیدا جون
مامان پریا
31 اردیبهشت 94 14:26
آدرینا جون عشق خاله تولدت مبارک ایشاالله که تولد 100 سالگیتو جشن بگیری
مامان لیدا
پاسخ
مرسی خاله مهربونم
مامان لیلا
31 اردیبهشت 94 23:41
تولدت مبارک عزیزم
مامان لیدا
پاسخ
ممنونم گلم
مامان الیار
1 خرداد 94 9:49
ادرینا جونم تولد مبارک.امیدوارم همیشه شاد و سرزنده باشی و سایه ی مامان وبابای مهربونت بالا سرت باشه خوشگلم
مامان طیبه
1 خرداد 94 17:09
تولدت مبارک آدرینای عزیز ایشاالله که صدوبیست ساله شی. هزارتابوووووووووس واسه تولد جیگرخاله
مامان لیدا
پاسخ
مررسی خاله عزیزم این بوسها هم به شما خاله مهربون
مامان محمد طاها
2 خرداد 94 10:45
آدرینای ناز خاله تولدت مبارک عزیزم منتظر عکسهای ناز تولدت هستیما
مامان لیدا
پاسخ
ممنونم خاله مرجان عزیز باشه قبوله حتما زووودی میزارم
زهرا
2 خرداد 94 15:27
ئزيز خاله تولدت مبارك الهي صدوبيست ساله بشي ئزيزم پس كو عكسات جيگر ماچ]ماچ]ماچ]
مامان لیدا
پاسخ
ممنونم خاله جونیم مامانیم قول داده زود واسم بزاره
♥♥ مه آ سا ♥♥
3 خرداد 94 2:47
سلام دوست عزیزم من توی جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کــردم از شما دوست عزیزم میخواهم بهم لطفا رای دهید لطفا عدد 17 را به 1000891010 ارسال نمایید لطفا بهم رای بدید جهت دیدن عکس جشنواره ی من به وبلاگم مراجعه فرمایید لیدا جونم خواهش میکنم بهم رای بده با هر چند تا سیم کارتی که دارید عزیزم لطفا بهم رای بدید
مامان لیدا
پاسخ
سلام باشه عزیزم حتما بهت رای میدم
ĸoѕαr
3 خرداد 94 8:31
سلام خاله جون.خوبید؟؟؟؟ یه خواهش ازتون دارم میشه کد 8روبه سامانه 1000891010 بفرستید.ممنون میشم یه دنیا
مامان لیدا
پاسخ
سلام کوثر جان باشه حتما
مامان آنیسا
3 خرداد 94 9:01
سلام عزیزم تولد آدرینا کوچولوی نازم مبارک ایشالا جشن 120 سالگیش
مامان لیدا
پاسخ
ممنونم عزیزم ببوس آنیسا جونو
♥♥ مه آ سا ♥♥
3 خرداد 94 15:10
لیدا جونم منتظرم رای هستم لطفا بفرست
مامان لیدا
پاسخ
بهت رای دادم عزیزم
♥ایدا♥
3 خرداد 94 15:26
سلام خاله جونم من توی جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کردم یک درخواستی ازتون دارم لطفا عدد ۷ رو به سامانه ۱۰۰۰۸۹۱۰۱۰ بفرستید ممنونتون میشم
مامان لیدا
پاسخ
سلام آیدا جون من بهت رای دادم
♥ایدا♥
3 خرداد 94 16:14
ببخشید من اشتباهی گفتم ۷ ماله من ۳۷ هست اگه بفرستید به سامانه ۱۰۰۰۸۹۱۰۱۰ ممنونتون میشم
گیلدا
3 خرداد 94 17:39
آدرینا بانو تولدت مبارک ایشالله 120 ساله شی همیشه شاد و سالم
مامان لیدا
پاسخ
ممنونم خاله جونم
مامان مینا و باباسعید
4 خرداد 94 11:47
با هفت تا آسمون پر از گلای یاس و میخک باصدتا دریا پر عشق و اشتیاق و پولک یه قلب عاشق بایه حس بیقرار و کوچک فقط میخواد بهت بگه تولدت مبارک آدرینا جون تولدت مبارک.
مامان لیدا
پاسخ
ممنونم دوست عزیز
مامان الی
4 خرداد 94 12:15
آدرینا جون ناز و خوشگل تولد یک ساگیت مبارک عزیزم انشالله 100000000 ساله بشی خاله جون
مامان لیدا
پاسخ
ممنون از لطفتون مامان الیِ عزیز الیسای خوشگلو ببوس
مامان ندا
4 خرداد 94 12:43
آدرینا جونم تولدت مبااااااارک ایشاا.. ۱۲۰ سالگیت.. منتظر عکسای قشنگت هستیم.. لیدا جون ببخشید نمیدونم چرا فکر میکردم کامنت گذاشته بودم ولی..
مامان لیدا
پاسخ
ممنونم ندا جون ببوس صاینا جونمو اشکال نداره گلم همین که سر میزنی لطف میکنی عزیزم
نیکتا
4 خرداد 94 15:32
تولد ادرینا جونی مبارک
مامان لیدا
پاسخ
ممنونم عزیزم
نیکتا
4 خرداد 94 15:32
سلام من در جشنواره ی نی نی وبلاگ شرکت کردم ....خوشحال میشم عدد 75 را به سامانه 1000891010 برای رأی دادن به من پیامک کنید اگر دوست دارید به وبم بیاید تا عکسمو ببینید . به کمک شما احتیاج دارم.
مامان لیدا
پاسخ
سلام نیکتا جونم من از خطم نمیتونم بیشتر از یه رای بدم, ولی سعی میکنم از یه خط دیگه بهت رای بدم
مامان فرح
4 خرداد 94 16:22
آدرینای خوشکلم تولدت مبارک عزیز خاله،میبوسمت ،منتظر دیدن روی ماهت توی عکس هات هستم
مامان لیدا
پاسخ
ممنونم عزیزم, باشه زود سعی میکنم بزارم
گیلدا
4 خرداد 94 22:57
سلام عزیزم گیلدا توی جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده لطفا عدد49 رو به سامانه ۱۰۰۰۸۹۱۰۱۰ بفرستید ممنونتون میشم
مامان لیدا
پاسخ
باشه گلم, از خط خودم که دیگه نمیتونم ولی بهش رای میدم
مامان فرح
4 خرداد 94 23:47
سلام لیدا جان میشه به مهسا با کد 95رای بدید
مامان لیدا
پاسخ
سلام باشه چشم
zakieh
5 خرداد 94 17:24
تولدت مبارک ادرینا جوني
مامان لیدا
پاسخ
ممنون عزیزم
سما مامان فرشته ها
6 خرداد 94 10:35
سلام لیدا جون چه فندق نازی داری خدا حفظش کنه خوشحال میشم پیش منم بیای گلم با افتخار لینک شدی عزیزم شما هم لطفا بلینک خانومی
مامان لیدا
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم حتما شما هم با افتخار لینک میشی
مامانی
8 خرداد 94 14:43
آدریناجوونم تولدت مباررررکان شاا....1000ساله بشی زیرسایه ی پدرومادرمهربونت لیداجوون من چندباراومدم نظربذارم نتم ضعیف بودنتونستم
مامان لیدا
پاسخ
ممنون از محبتت دوست خوبم همین که به یادمون هستی و سر میزنی نشون دهنده مهربونیته عزززیزم
مامانی
8 خرداد 94 14:44
راستی لیداجوون دخملم توجشنواره شرکت کرده اگه تونستی بهش رای بده کدش رووبلاگمه
مامان لیدا
پاسخ
باشه عزیزم حتما به مه یاس کوچولو رای میدم
سما مامان مرسانا
8 خرداد 94 16:28
سلام عزيزم مطلب گذاشتم نظر يادت نره
مامان لیدا
پاسخ
سلام گلم حتما بهت سر میزنم
مامان نوشين و بابا علي
9 خرداد 94 14:59
___████__████_███ __███____████__███ __███_███___██__██ __███__███████___███ ___███_████████_████ ███_██_███████__████ _███_____████__████ __██████_____█████ ___███████__█████ ______████ _██ ______________██ _______________█ _████_________█ __█████_______█ ___████________█ ____█████______█ _________█______█ _____███_█_█__█ ____█████__█_█ ___██████___█_____█████ ____████____█___███_█████ _____██____█__██____██████ ______█___█_██_______████ _________███__________██ _________██____________█ _________█ ________█ ________█ _______█ WebSite : http://nilofarjanat.niniweblog.com
مامان عاطفه
9 خرداد 94 23:16
تولدت مبارک عزیزم
مامان لیدا
پاسخ
مرسی گلم
مامان هانیه
11 خرداد 94 3:34
ادرینای عزیزم تولدت مبارک ان شاا... 120 ساله بشی بوووووووس
مامان لیدا
پاسخ
ممنووونم ببوس مهدیای نازو
مامان روژینا
11 خرداد 94 7:49
تولدت هزاران بار مبارک جوجه کوچولوی من ایشالا 120 ساله بشی قشنگم
مامان لیدا
پاسخ
ممنون خاله ریحانه عزیزم
مامان سمانه
12 خرداد 94 19:23
تولدت مبارک باشه خوشگل خانوم
مامان لیدا
پاسخ
ممنونم عزززیزم
♥مامان♥
12 خرداد 94 21:05
چه کیک قشنگیچه کادوهای قشنگی ادرینا خانومم مثل همیشه ناز و خوردنی مامانشم دوست داریم
مامان لیدا
پاسخ
مررررسی مهدیس جونی شما لطف داری چشات ناز میبینه
مامان صفا
13 خرداد 94 12:12
تولدت مبارک آدرینا جون ایشالله همی+شه سالم و خوش باشی.خیلی هم ناز شدی دست همگی هم درد نکنه کادوهاتم خوشگلن مبارکت باشه
مامان لیدا
پاسخ
ممنون مامان صفا جون
♥مامان♥
13 خرداد 94 13:16
ادرینای گلم ایشالله سال های سال باشی و تولدتو همراه مامان بابا جشن بگیری
مامان لیدا
پاسخ
ممنون مهدیس عزیزم
مامان مرجان
13 خرداد 94 21:46
عزیزم تولدت مبارک انشاا... سالیان سال کنار هم شاد باشید و این روز خوب رو جشن بگیرید
مامان لیدا
پاسخ
مرسی مرجان عزیز ممنونم از لطفت
مامان ندا
14 خرداد 94 12:37
به به..چه کیک خوشملی.. بازم تولدت مبارک آدرینا جون..ایشاا.. همیشه شاد باشید..چه کادوهای قشنگی ایشاا.. مبارکت باشه عززززیزم..
مامان لیدا
پاسخ
مرسی ندا جون ببوس ساینا جونمو
مامانی
15 خرداد 94 15:00
عکسهاقشنگ بودن ،کادوهاهم مبارکت باشه گل خاله
مامان لیدا
پاسخ
ممنون خاله جون
مامان فاطمه
15 خرداد 94 16:24
عکسای آدرینا جونی خیلی خوب شده بود کیکش خیلی خوشگل شده مامانی قربون خندههای شیرینش کادو هم مبارکت باشه خاله جون
مامان لیدا
پاسخ
ممنون از محبتت فاطمه جون نظر لطفته ببوس باران نازو
✓ مامان زهراღ
16 خرداد 94 16:57
▒)(▒)_______███☼███____(▒)(▒) (▒)(█)(▒)__ ███_☼██████ _(▒)(▒)___██____████████ _________██____███▒▒▄▒▒.... __________██____█▒▒▒▒▒▒... ___________██____ █▒▒▒♥___(▒)(▒) ____________██_____▒▒____(▒)(█)(▒) __________ __██____▒▒______(▒(▒) _____________██__▓▓▒▓_______█ ________██__██ ▓▓▓▒▒▒▓____█ _(▒)(▒)___███_ ▓▓_▓▓▓▓▓___█ (▒)(█)(▒)______▓▓__▓▓▓▓▓___█ _(▒)(▒)_____ _▓▓__▓▓▓▓▓___█___█ ___________ ▓▓___▓▓▓▓_▓___█_█ __________ ▓▓___▓▓▓▓__▓▓__█ _________ ▓▓___███☼█__▓▓__█ ___♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥ __▓▓_█ ___ ♥▒♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒♥__▒▒▒ ____ ♥▒♥▒▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒____█ ______ ♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒♥__█ ________♥▒▒♥▒▒♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒♥ ___________♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒ _______________▓▓_▓▓ _(▒)(▒)_________▓▓_▓▓ (▒)(█)(▒)_______▓▓_▓▓ _(▒)(▒)_________▓▓_▓▓ _______________▓▓_▓▓ _______________▓▓▓▓ _______________▓▓▓ ______█████████ ________██____██ ______█☼█____██ ______█_______██ ______________█☼█ تولد تولد تولدت مبارک باشه ادرینا خانومی ایشالله که زیر سایه پدر و مادرت 120 ساله شی عکساتونم خیلی جالب بود مخصوصا اون یکی که پای دخملی رفته بود توی کیک
مامان لیدا
پاسخ
مررسی گلم آره خیلی خنده دار هم بود
zakieh
20 خرداد 94 16:33
تولدتت مبارك گلم ايشالله صد و بيست سالگيت
مامان لیدا
پاسخ
ممنون از محبتت عزیزم
♥ مامان معصومه ♥
20 خرداد 94 19:43
سلااااااام وااای مبارکه تولدت خاله جووون هزار ساله بشی انشالله دست مامان وباباتم درد نکنه
مامان لیدا
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان فدیا
8 تیر 94 13:20
با تاخیر مبارک باشه چه جالب که تو کاسپین تولد گرفتید ما ساحلش ندیدیم جای قشنگی بوده مثل خود این عروسک ناز
مامان لیدا
پاسخ
ممنونم عزیزم , بله دریای کاسپین به نسبت دریاهای دیگه تمیزتره انشالا که بیاین و از نزدیک ببینید
رویــــا
10 تیر 94 2:30
سلام ادرینا جونم تولدت مبارک باشه خالههههه..صدسال به این سالهآآآآ..لیدا جونم دست گل همگیتون درد نکنه تولد قشنگی بود و صدالبته که کیک زیبایی...راستی اپم گلم
مامان لیدا
پاسخ
ممنون عزیزم نظر لطفتونه باشه حتما
roya
26 تیر 94 13:34
واااای خداجوونی دلم میخواد ادرینا بخولم..ازبس که نازه این عسل خانووممم