آدرینا جونآدرینا جون، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره

آدرینا بانوی اردیبهشتی

عکسهای آتلیه, 17 ماهگی و مراسم شیرخوارگان

1394/8/3 20:0
نویسنده : مامان لیدا
989 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به گل قشنگم و دوستای گل خودم, خیلی وقت بود که میخواستم عکسهای آتلیه رو بزارم ولی اصلا وقت نمیشد بالاخره امروز وقت کردم که بیام یه سر به وبلاگ بزنم و آپ کنم خلاصه ببخش مامانی رو که دیر گذاشتم اینم بگم که این عکسا مربوط به 16 ماهگی شما هست

 

 

 

 

 

 

 

 این لباس سبز زیبارو هم پریا جون برات دوخته بود .بازم ازش تشکر میکنم که انقد به ما محبت داره و همیشه واسمون زحمت میکشهماچقلب

 

خب حالا بریم سراغ عکسهای 17 ماهگی

اول از همه 17 ماهگیت مبارکت باشه پیشرفتا و کلمات زیبایی که میگی روز به روز داره بیشتر میشه و ما هم روز به روز بیشتر عاشقت میشیم. مینیونو خیلی دوست داری و میگی "مینو مینو مینا"

هروقت که شیر  بخوای میگی "جی جی" , یه ماشین داری که کوکیه میاری میدی بهم که کوکش کنم وقتی که راه میره شما هم باهاش میدویی و بالا پایین میپری میگی بددا بددا بددددداااا ( یعنی بدو)نیشخند انقد اینو بامزه میگی که محاله یه بار بگی و نچلونمت فقط دوست دارم حرف بزنی و من تماشات کنم خییییلی بامزه حرف میزنی و واقعا لحظه شیرینیه.

بعد از خوردن غذا وقتی که من میگم الهی شکر شما هم میگی الا چچچوک.... 

 

 عکس جامونده از ماه پیشه که در حال بستنی خوردنیخوشمزه

 

 

اینجا هم خونه مامان بزرگِ بابایی هست

 

 

 

 

دختر گلم واسه خودش اون بالا مغازه باز کرده 

فدای اون قدو بالات آخه کی انقدر بزرگ شدی

 

 

یه روز بارونی, آدرینا با مامانیش میخواد بره خرید

 

سلفی های دخترمبغل

 

 

 

این لباس خیلی جریان داره, پارسال مامان نسرین برات سفارش داده بود که ببافن اولش اندازه ت بود ولی من اشتباه کردم دادم بخار و بعدش دیدم که بله قشنگ 3 سایز بزرگتر شد گذاشتم واسه امسال که ظاهرا هنوز بزرگه ولی جوراباش کوچیک شدهخندهنیشخند

 

 

روز شیرخوارگان ما 7صبح بیدار شدیم و با بابایی رفتیم آش خوردیم و بعدش رفتیم مصلی که خاله جون پریا جون و زندایی جون همراه آرادی هم اومده بودند شما هم که عادت نداری صبح زود بیدار شی بیشتر خواب بودی اینا هم چندتا عکس از اون روز, البته دوربینای صدا و سیما هم خیلی ازتون عکس گرفتن

 

 

 

 

مراسم شام غریبان که عاشق شمع شده بودی آخر هم شمعها تا آخر نسوختند همه رو جمع کردیم چون شما هی فوت میکردی و دست میزدی فکر میکردی تولده

قربون دل کوچولوت و شمع روشن کردنت انشالا که هیچ بچه ای تو این دنیا غصه نداشته باشه

 

این عکس مال امروزه که بابایی از سرکار اومده بود دستاشو بشوره و انتظار همیشگی شما پشت در دستشویینیشخند 

قلبقلبقلب

تا پست بعدی خدا نگهدااار بای بای

نظرات (39)

خاله ی نیکا عسلی
3 آبان 94 21:13
وااای چقدر عکسای اتلیه ش خوشگل بود . به ماهم سر بزنید مامان آدرینا جون
مامان لیدا
پاسخ
ممنون حتما
مامان محمدطاها
3 آبان 94 21:34
نازناز خاله عکسای آتلیت خیلی خوشکل شده 17 ماهگیت هم مبارکه عزیزدل انشالله که حضرت علی اصغر پشت و پناه شما کوچولوهای ناز بشه
مامان لیدا
پاسخ
ممنون خاله مرجان انشالا
مامانی مینا
4 آبان 94 2:37
عکسای آتلیه خیلی ناز شدن آدرینای عزیزم. میبووووووسمت
مامان لیدا
پاسخ
ممنون منم مییییبوسمت خاله جون
مامان هانیه
4 آبان 94 12:51
ای جوووووووووووونم چه عکس های خوشگلی و چه فرشته ی ناز و دوست داشتنی ای،ان شاا.. عکس های آتلیه عروسیت ادرینا جونم
مامان لیدا
پاسخ
ممنون هانیه جونم, همچنین واسه مهدیا جون
آیدا
4 آبان 94 17:20
ای جون قربون ادرینا خانم مهربون
مامان لیدا
پاسخ
فدااای تو
آیدا
4 آبان 94 17:20
به به چه عکسایی خوشگلی
مامان لیدا
پاسخ
نظر لطفته عزیز دلم
آیدا
4 آبان 94 17:22
خیلی دوست دارم آدرینا
مامان لیدا
پاسخ
از مهربونیته عزیزم
گیلدا
4 آبان 94 18:48
17 ماهگیت مبارک عزیزم. عکساتم خیلی خوشگلن علی اصغر نگهدارت
مامان لیدا
پاسخ
ممنونم نگهدار همه بچه ها
نادیا و نرگس
4 آبان 94 19:25
واای دخمل ناز من چقد خوشملی 17ماهگیت مبارک آدرینا جوونم
مامان لیدا
پاسخ
فدای مهربونیت عزیزم
نادیا و نرگس
4 آبان 94 19:26
لیدا جان خوشحال شدم به وبم سرزدی بازم از این کارا بکن
مامان لیدا
پاسخ
چشم حتما
نادیا و نرگس
4 آبان 94 19:41
مامان ادرینا جون میای ی بازی؟؟ بازی نظر بازی یعنی هر چقد ک تو وبم نظر بذاری منم میام وبت جبران میکنم هستی؟؟؟؟ اگه هستی بیا تو شروع کن قول میدم جبران کنم یادت باشه جبران میشه
مامان الی
5 آبان 94 10:58
چه عکسهای قشنگی 17 ماهگیت مبارک عزیز دلم انشالله علی اصغر شش ماهه پشت و پناهت باشه عزیز دلم
مامان لیدا
پاسخ
ممنونم خاله الی جونم
کیان
5 آبان 94 11:43
آدرینا جون عکسهات یکی از یکی قشنگ تر شده
مامان لیدا
پاسخ
مرسی کیان چاپاقو
مامان پریا
5 آبان 94 16:04
الهی همیشه بخندی ادرینای گلم
مامان لیدا
پاسخ
مرسی خاله پریا جون
مامان فدیا
6 آبان 94 10:04
همه عکسات قشنگ بودن و کلی ناز افتاده بودی شماها عشقین با اون حرف زدناتون که هیچ ربطی به کلمه اصلی نداره مثلا ادرین هم میگه نونو که معنی هر گونه خوراکی رو میده
مامان لیدا
پاسخ
ممنون خاله جونم بله واقعا لذت بخشه با اون کلمه های غلط پولوطشون
مامان سمانه
7 آبان 94 15:15
ای جووووونم آدرینا جوووونم ؛ وای چ عکسای خوشچل موشچلی کیف کردم عزییییزم وای قربوووون شبرم من مامانی از طر من یه ماچ گنده بکنش بووووووووووووووس
مامان لیدا
پاسخ
ممنون خاله سمانه جوووونم باشه حتما شما هم ببوس آریسای نازو
مامانی کوثــر و کهـرزاد
9 آبان 94 15:24
چه عکــــــــس های نازی ماشالله!! 17 ماهگی عشقمممممممممم البته با تاخیر مبارک. باشه.
مامان لیدا
پاسخ
ممنونم
مامان امیر مهدی
11 آبان 94 15:11
ماشالله خدا حفظت کنه کوچولویه دوست داشتنی . وبلاگ امیر مهدی منم بیاید خوشحال میشم .
مامان لیدا
پاسخ
ممنونم عزیزم حتما
مامان آنیسا
11 آبان 94 15:21
سلام به عشق خاله آدرینا جون 17 ماهگیت مبارک عزیزم دلم غش رفت با عکسای آتلیه ات خیلی ناز شدی جیگر خاله منم مادر شوهر م هر وقت واسه آنیسا لباس میبافه کم کمش سال بعد اندازش میشه کلی لباس بافته شاید تا هفت سالگیش اندازش بشن
مامان لیدا
پاسخ
سلام خاله زهرا جونم ممنونم آدرینا هم از این لباسها زیاد داره آخی تا 7 سالگی دختر منم که باربی
مامان ندا
12 آبان 94 0:51
چه عکسای خوشگلی...همگی عااااااالی...
مامان لیدا
پاسخ
ممنووون
زهرا مامان ایلیا جون
13 آبان 94 4:01
سلام گلللللللللم عکسهای اتلیه عالی شده ایشالا عکسهای عروسیش عزاداری ها مقبول درگاه حق
مامان لیدا
پاسخ
سلام ممنونم زهرا جان همچنین
مامان مینا
16 آبان 94 12:58
سلام لیدا جون عزیزم چه عکسای نازی فدات شم خاله چه با نمک افتادی دست پریا جونم درد نکنه پیرهنت خیلی نازه خیلیم بهت میاد
مامان لیدا
پاسخ
سلام مینا جونم ممنون عزززیز دلم
★ مـامے چـهارقـلوها ★
16 آبان 94 13:02
سلاااام عزیزم انشالله آدرینا جوونی در پناه خدای مهربون باشه ماشالله خیلی نازه مرررررسی که بهمون سرزدین ، شمارو لینک کردم ، اگه دوست داشتین مارو لینک کنید
مامان لیدا
پاسخ
سلام گلم ممنون از لطفتون شما هم با افتخار لینک میشید
انسی
17 آبان 94 0:05
عالییییییییییییییییی بود حسسسسسسابی کیف کردیم
مامان لیدا
پاسخ
مرررررسی
نادیا و نرگس
17 آبان 94 18:06
ممنون لیدا جووون از نظرات منتظرتم ک دوباره بیای تو وبم[
نادیا و نرگس
17 آبان 94 18:06
عزیزم پست جدید گذاشتم سر یزن
مامان لیدا
پاسخ
حتما
zakieh
25 آبان 94 15:27
17ماهگیت مبارکه عزیزدلم همه عكساتم خوشگلن عزيزم
مامان لیدا
پاسخ
ممنونم
محجوب بانو
26 آبان 94 16:08
سلام عزیزم خیلی خیلی خوشحالمون کردی که اومدی پیشمون، ممنونم ممنون بابت لینک کردنت، ما هم با افتخار شما رو لینک کردیم باز هم منتظر حضور سبزتون هستیم
مامان لیدا
پاسخ
سلام عزیز دلم ممنونم امیدوارم دوستای خوبی باشیم
محجوب بانو
26 آبان 94 16:09
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای عزیزم ماشالله چه خوشمل شده دخمل خانوم خیلی عکس های نازی شدن، انشالله خدای مهربون همیشه عزیزاتون رو براتون حفظ کنه
مامان لیدا
پاسخ
ممنوووونم دوست عزیز همچنین
مامان رها
27 آبان 94 0:02
سلام آدرینای خاله خاله فدات بشه عزیز خاله
مامان لیدا
پاسخ
سلام خاله جوووونم دلم برات یه ذررره شده بود
آیدا
27 آبان 94 19:29
سلام دلم خیلی برای ادرینا جون تنگ شده بود خیلی دوسش دارم بوس بوس عکسای خوشگلشو بازم بذارید
مامان لیدا
پاسخ
سلام آیدا جون ممنونم عزیز سرت با درسها گرمه انشالا که موفق باشی گلم
محجوب بانو
1 آذر 94 17:43
سلام عزیزم فک کنم آدرس ما رو اشتباهی لینک کردیدآخه باز نمیکنه ممنون میشم رسیدگی کنید راستی مهربونم پیشمون بیا خیلی خوشحال میشیم وقتی نظرهای خوشکلت رو میبینم
مامان لیدا
پاسخ
سلام مهربون , عه وا ببخشید حتما درستش میکنم الان دیگه باید دختر گلی به دنیا اومده باشه ای جاااااانم حتما میام بهش سر بزنم
مامان مرجان
1 آذر 94 22:45
عزیز دل خاله من همیشه مطالب وبلاگتو نگاه می کنم ولی با موبایلم نمی تونم مطلب بزارم ولی خاله جون دوستت دارم عکسهاتم مثل همیشه بی نظیره
مامان لیدا
پاسخ
سلام خاله مرجان جون مرسی از لطفتون دلم برای بارانی خییلی تنگ شده به زودی میام و بهش سر میزنم محکم ببوسش
مامان زهرا
4 آذر 94 13:54
ای جااان ماشالا چه خانومی شده. عکسای اتلیه هم عالی بود ادرینا جون. خیلی نانازی خانوووووم
مامان لیدا
پاسخ
مرسی خاله جون
نادیا و نرگس
16 آذر 94 17:22
──────██────────────██ ───███▓▓█─██────██─█▓▓███ ──█▒▒█▓▓██▒▒█──█▒▒██▓▓█▒▒█ ──█▒▒███░█▒▒████▒▒█░███▒▒█ ─████░░░░░███▓▓███░░░░░███​█ █▓▓█░░░░░░░░█▓▓█░░░░░░░░█▓​▓█ █▓▓█░░░░░░░░░██░░░░░░░░░█▓​▓█ ─██░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░█​█ █▒▒█░░▄██▄██▄░░▄██▄██▄░░█▒​▒█ █▒▒█░░▀██▄██▀░░▀██▄██▀░░█▒​▒█ ─████░░░▀█▀░░░░░░▀█▀░░░███​█ ──█▓▓█░░░░░░░░░░░░░░░░░█▓▓​█ ──█▓▓█░░▀▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▀░░░█▓▓​█ ───████░░░▄▄▄▄▄▄▄▄♥░░████ ────█▒▒█░░░░░░░░░░░░█▒▒█ ────█▒▒███░░░░░░░░███▒▒█ ─────███▓▓█░░░░░░█▓▓███ ───────█▓▓███░░███▓▓█ ────────███▒▒██▒▒███ ──────────█▒▒██▒▒█ ───────────██▓▓██ ────────────█▓▓█ ─────────────██
محمدحيدرپور-عصمت اكبري
18 آذر 94 12:43
سلام ماشاالله چقد ناز شده
مامان لیدا
پاسخ
سلام ممنونم
مــــامــــانی
8 دی 94 18:14
سلام عزیزم... خوش حال میشم به وبلاگ ما هم سر بزنی و تو این جشواره تولد 5 سالگی نی نی وبلاگ که شرکت کرده ستایشم بهش رای بدی... کد ستایش 29 هست ... برای رای دادن بهش هم باید 29 رو ارسال کنید به 1000891010 وشحالمون میکنی! البته بگم که رای دادن اصلا مهم نیس من اومدم تا باهم دوست باشیم پس به وبلاگمون سر بزن
مامان لیدا
پاسخ
سلام عزیزم , من قبلا رای داده بودم الان هم از یه خط دیگه به دختر گل شما هم رای دادم انشالا که برنده شه ممنون عزیزم حتما میام بهتون سر میزنم
مامان سمانه
11 دی 94 18:40
واااااااااااااااای چقد عکسای آتلیه ش قشنگ بودن چقد هم خوشتیپ بود قربووونش برم عزیییییییییییییییییزم ببوسش یه دنیا
مامان لیدا
پاسخ
ممنون خاله جون نظر لطفتونه
مامان رها
15 دی 94 19:12
سلام آدرینای خاله خوبی عشق خاله رها خاله فدات شه عزیزممممممممم الان بیشتر بهت نزدیکم عزیزم چون الان ما اومدیم تهران عزیزم خیلی دوست داشتم ببینمت ولی نمیشه عزیزخاله شما اگه بیاین تهران پیشمون خیلی خوشحال میشیم بارانم خوشحال میشه آدرینا جونو ببینه الان که دارم این کامنت رو میذارم باران پیشم نشسته و عکستو نگاه میکنه دستشو بوس میکنه میذاره رو عکست میگه بوس برا آدرینا لیدا جونم شما خوبی ؟ ماشالا دخترت خیلی بامزس خدا حفظش کنه براتون اگه پسرم بزرگ تر از آدرینا بود آدرینا عروس من بود فداش بشم عزیزدلمه پسر کوچولوی ما هم سلام میرسونه به خاله لیداش ماشالا بزرگ شده شیطونی میکنه خیلی حس خوبیه البته سختی های خودشم داره ویار های اول بارداری و ... اگه خدا بخواد پسری مون فصل بهار بدنیا میاد تاریخشو دقیق مشخص نکرده دکتر ولی الان 6 ماه کامله . لیدا جونم منو دیدی چه شکمم بزرگ شدهاصلا دوس ندارم ولی وقتی به پسر کوچولویی که قراره بدنیا بیاد فک میکنم کلی ذوق میکنم آدرینا جونو ببوس پیش ما هم بیا منتظرم
مامان لیدا
پاسخ
سلام رها جووونم خوبی؟ باران جونی خوبه؟ دلم براتون تنگ شده بود عزززیزم خیییلی کم پیدا شدی ولی میدونم سرت شلوغه انشالا که هرجا هستی خوش باشی الهی قربون باران جون بشممم من که انقدر شیرین زبونه فدای اون پسری نخودچه اتفاقا خییییلی هم ناز و بامزه بودی چه خوب شروع فصل بهار با اومدن یه پسر خوشگل و ناز, چه حس خوووبی بی صبرانه منتظر دیدن روی ماهشم دوستتون دارم و میبوسمتون عززیزم