آدرینا جونآدرینا جون، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

آدرینا بانوی اردیبهشتی

خصوصیات آدرینا خانوم و رفتار ایشان در ماه هشتم

1393/11/1 10:19
نویسنده : مامان لیدا
771 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل دخملیبامن حرف نزنباید بگم که این روزها خیلی خیلی شیرین شدی.عاشق این هستی که ببرمت بیرون هوای آزاد بخوری و انقد بلند میخندی ,از ذوق جیغ میکشی و صداهای عجیب غریب در میاری که محاله یکی از کنارمون رد شه ونازت نکنه.

حرکاتت بسیار زیاده و اصلا یه جا آروم نمیگیری. عاشق بازی کردنی, وقتی هم که کسی باهات صحبت نمیکنه عصبانی میشی جیغای خوشگل میکشی و اعلام وجود میکنی.

دیگه منو کامل میشناسی و بغل هرکس که باشی منو که میبینی اون دستای نازو ظریفتو باز میکنی تا بغلت کنم.باباییتو هم خیلی دوست داری از آیفون که میبینیش ذوق میکنی و دستو پا میزنی.

چند روزه که بای بای کردنو هم یاد گرفتی کافیه یکی بگه بای بای تا اون دستای کوچولو و تپلتو واسش تکون بدی بای بای

خیلی خوب سینه خیز میری ولی هنوز چهاردستو پا نمیری. نزدیک 2 هفته س که روی لثه بالاییت جای 2تا دندون سفید شده ولی هنوز خبری نیست.

فرنی با حریره زیاد دوست نداری مگر اینکه خیلی شیرین باشه, که اونم واست خوب نیست ولی عاشق آبگوشتی و اصلا سیر نمیشی ازش, البته فقط گوشت و سیب زمینیشو بهت میدم. قربون اون شکم قلمبه ت من بشمقلب

 

 

کلمه دَدَ رو که از 5 ماهگی میگفتی.یکی 2 بار هم گفتی ماما و چند بار هم بَ بَ. موقع گریه کردنم میگی بووفف. فدای اون زبونت که تو دهنت میچرخه خجالت

سایز مای بی بیتم از شماره 3 به 4 تغییر کرد.

خب فعلا دیگه چیزی یادم نمیاد بوووووسماچ

اینم 2تا عکس از تولد مژگان جون دختر عمه بنده.4 روز پیش بغل مامانیت

خدا نگهداااااار بای بای

 

 

 

 

 

 

پسندها (9)

نظرات (5)

مامان نوشين و بابا علي
1 بهمن 93 11:24
سلام دوست خوبم . سایت زیبا و خاطرات قشنگتو خوندم و لذت بردم . امیذوارم شما هم به سایت ما سر بزنید و اگر ذوست داشتی ما رو تو سایتت لینک کن. خدا نی نی تو برات حفظ کنه
مامان لیدا
پاسخ
سلام عزیزم ممنون که سر زدی, حتما سر میزنم لینک شدی گلم
مامان روژینا
2 بهمن 93 10:16
سلام عسیسممرسی که به ما سرزدیچه دخملی ناز و دوست داشتنی خدا حفظش کنه برات لیدا جون چقد جالب که همشهری هستیممن دوستای وبلاگیه همشهری زیاد دارمهر چن وقت یکبار هم همو میبینیم ،اگه دوست داشتی لینکت میکنم راستی با بچه ها تو وایبر هم هستیم باز اگه دوست داشتی خصوصی شمارتو برام بذار تا تو گروه وبلاگیمون ادت کنم
مامان لیدا
پاسخ
سلام عزیزم مرسی از لطفت دختر زیبایی داری خدا نگهش داره.لینکت کردم گلم.فعلا تو وایبر نیستم هروقت اومدم حتما خبرت میکنم دوستم
رونیکا
2 بهمن 93 11:07
سلام من یه نوجوان دارم که تا مدتی پیش باهاش خیلی مشکل داشتم. از یکی از دوستانم شنیدم که یه جایی هست که میشه این مشکل رو حل کرد و من هم رفتم و شرکت کردم. الان وضعیتمون خیلی بهتر شده. این جایی که من رفتم یه موسسه است که یه سری کلاس های متفاوت داره که به نظر من برای ایجاد یه زندگی خوب بی تاثیر نیست. بهتون پیشنهاد می‌کنم که برای آسودگی بیشتر توی این کلاس‌ها شرکت کنید. من اسامی بعضی از این کلاس ها رو براتون می نویسم رفتار با نوجوان ، بازی و پرورش کودک ، آموزش پیش از ازدواج ، رفتار با کودک ، ارتباط همسران ، ارتباط کلامی ، مدیریت بر خشم ، قصه گویی و کتاب‌خوانی، مدیریت بر استرس ، رفتار با کودک دبستانی ، مدیریت بر خود شماره تلفن و سایتش رو هم براتون می‌نویسم تلفن: 88728317- 021 و 88715651- 021 سایت: www.madaraneemrooz.com
مامان طیبه
2 بهمن 93 16:11
سلام عزیزم.ماشاالله چه دخترنازی داری خدا حفظش کنه. خاله جونی به مامانت بگو حتما واست اسپند دود کنه.دوست گلم اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن. بووووووووووووس واسه آدرینا جووون
مامان لیدا
پاسخ
سلام گلم.از وبلاگ زیبات دیدن کردم هزار ماشالا دختری شمام خیلی ناز داره خدا نگهش داره لینک شدی عزیزم
ĸoѕαr
31 فروردین 94 16:20
___♥♥♥ __♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\\__♥ _♥___\\\______///__♥ ___♥______W____♥ _____♥♥_____♥♥ _______♥♥♥♥♥ سلام وب شماعالیه من وقتی عکس کودک شمارو میبینم فکر میکنم اجی وبرادر خودمه راستی به وب منم بیایید واگه موافق بودیید تبادل لینک هم بکنیم مرسی
مامان لیدا
پاسخ
سلام کوثر جان نظر لطفته من شما رو لینک کرده بودم