آدرینا جونآدرینا جون، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

آدرینا بانوی اردیبهشتی

آدرینا عشق مه آسا

1394/4/21 2:22
نویسنده : مامان لیدا
1,007 بازدید
اشتراک گذاری

محبتعزیز دل من ، آدرینا جـــــونممحبت

این اولین پستی هست که من برات توی وبلاگت میذارم عزیز دل من خوشگلم , من مه آ سا هستم دوست وبلاگی شما,  و خیلی دوست دارم عزیزم 

محبتمحبتمحبتمحبتمحبت

این روزا برا خودت خانومی شدی دیگه کامل راه میری ! شیطونی میکنی .. آدرینا اگه بخوام از این روزات بگم خانوم خیلی آرومی هستی دختر گلی هستی محبت البته شیطونی ها هم به کنار راضیدلخور

محبتمحبتمحبتمحبتمحبت

آدرینا عزیز دلم خیلی دوستت دارم بوس از همین الان 14 ماهگیت رو تبریک میگم ایشاالله 140 سال زنده باشی خوشگلمجشنجشن

محبتمحبتمحبتمحبتمحبت

و حالا میریم سراغ عکسات

این عکس های عسل من آدریناس که توی اتاقش گرفته عزیز دلم

محبتمحبتمحبت

آدرینا کوچولوی ما موهاشو کوتاه کرده ... خوشگل شدی عزیز دلم

محبتمحبتمحبت

اینجا هم خونه پریا جونی مراسم بود

محبتمحبتمحبت

و اینجا هم چند شب قبل تر خونه پریا جون افطاری دعوت بودین

محبتمحبتمحبت

اینجا هم خونه مادر جونت بوس این لباس خوشگلی هم که تنت هست دایی جونت برات خریده عزیزم

محبتمحبتمحبت

محبتمحبتمحبت

 

محبتمحبتمحبت

محبتمحبتمحبت

محبتمحبتمحبت

توی این عکس ها هم که رفته بودی دیشب پارک و چند تا دوست جدید پیدا کردی

محبتمحبتمحبت

این عکسم مال امروز هست که دایی جونت میخواست بره سربازی داشتی باهاش خداحافظی میکردیبای بای

محبتمحبتمحبت

آدرینا جــــــــــــونم دوستت دارم تا ابد

بوسبوسبوس

بوسبوس

بوس

 

Click here to enlarge

 

پسندها (17)

نظرات (28)

♥ مه آ سا ♥
21 تیر 94 2:31
الهی فدات بشم آدرینا عشق من
مامان فدیا
21 تیر 94 9:12
عزیزم چه دختر خانمی که همه ازش این همه راضین و چه عکسهای قشنگی انداخته
مامان لیدا
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان مرجان
21 تیر 94 13:52
سلام عروسک خاله ,قدمهای کوچولوت مبارک باشه عزیزم خیلی خوشگل و تو دل برو شدی انشاا... همیشه شاد باشی و بخندی گل دخترم
مامان لیدا
پاسخ
ممنونم خاله مرجان جون نظر لطفتونه
مامان مرجان
21 تیر 94 14:31
عزیز خاله اولین قدمهات مبارک خیلی ناز و تودل برو شدی انشاا... همیشه شاد باشی
♥مامان مهدیس♥
21 تیر 94 15:08
خیلی بانمکی کوچولوووووو
مامان لیدا
پاسخ
مرررسی خاله مهدیس جوووون
مامان هانیه
21 تیر 94 18:20
فدات بشم ادرینا جونممم ماشااله خیلی ناز شدی
مامان لیدا
پاسخ
ممنون عزیزم , لطف داری شما
پریا جونی
21 تیر 94 21:03
الهی من ققربون شکل ماهت برم.نازشدی دختر گل.بووووووووس.عاشقتم.😝😜😘😘😘😘😘
مامان لیدا
پاسخ
منم دوستت دارم زیاااااد
zakieh
22 تیر 94 1:15
عزيزم قربونش برم
zakieh
22 تیر 94 1:15
سلام مامان عزیز خدا فرزند دلبندتو برات حفظ کنه عزیزم خواستم یک سایت مادرانه بهت معرفی کنم که علاوه بر امکاناتی که داره میتونی درقرعه کشی ماهانه هم شرکت کنی وبرنده ی تبلت پلاک طلای مادر کارت هدیه وپکیج بشی یاباگذاشتن عکس فرزندت جایزه بگیری اونجا پزشکای حاذقی هم هست که میتونی ازشون مشاوره بگیری من اونجابه اسم مامان عسل جوني عضوم خوشحال میشم شمامادر عزیزهم به جمع مابپیوندی دوست داشتی بیای از آدرس زیر بیا منتظرتم خانم خانماا امتحانش که ضرر نداره هزینه هم نداره تازه باگذاشتن چندتا پست وعکس امتیازتا بالا ببری به سه نفراول سایت بدون قرعه کشی پلاک طلا میدن امیدوارم این ماه برنده شماباشید http://www.madarclub.com/fa/apply/asalamani
مامان لیدا
پاسخ
سلام عزیزم باشه حتما سر میزنم
مامانی مینا
22 تیر 94 8:58
عزیزدلم عکسات نازن، کوتاهی موهاتم مبااااارک آدرینا جون
مامان لیدا
پاسخ
ممنونم خاله جونم ببوس ماهان خوشگلو
مینا
23 تیر 94 15:05
چقد ناز وخانومه آدریناجون...خداحفظش کنه...
مامان لیدا
پاسخ
مرسی گلم
♥ مه آ سا ♥
23 تیر 94 21:35
آدرینا خیلی نازی خوشحالم که تو نی نی وبلاگ باهات دوستم
مامان ندا
24 تیر 94 23:55
دخمل خوشگل... واقعا هم خواستنی هستی
مامان لیدا
پاسخ
ممنونم از لطفتون خاله جووون
مامان مینا و باباسعید
25 تیر 94 0:00
سلام عزیزم ماشالله خانمی شدی واسه خودت فدات شدم جیگر خاله.بووووووووس
مامان لیدا
پاسخ
مرسی خاله جووون بووووس
خاله فاطی
25 تیر 94 6:52
سلاااااااااااااام... به ما هم سر بزنید لطفا
مامان لیدا
پاسخ
سلام حتما عزیزم
nikta
25 تیر 94 14:41
ای جونم موهای کوتاه چقدر بهش میاد....حتما خیلی شیطون شدههههه
مامان لیدا
پاسخ
ممنونم نیکتا جون آره زیاااااااد
nikta
25 تیر 94 14:42
سلام خاله ی عزیز من در یک مسابقه نی نی وبلاگی شرکتــــــ کردم خوشحال میشم به این وبلاگــــــــ بروید و کد 2 را ارسال کنید. آدرســــــ وب : atefeh-okh.niniweblog.com
مامان لیدا
پاسخ
سلام عزیزم حتما
roya
26 تیر 94 13:26
واااااای خدا جووووونی...چقده نازه این خانومچه...میشه ابجی من بشی جیگر؟؟؟
مامان لیدا
پاسخ
چرا که نه
آبجی فاطمه
26 تیر 94 14:38
قربووووووونت گلم........به منم سر بزنید
نسیم
26 تیر 94 14:39
سلام خوبی عزیزم؟ یه وبلاگ طراحی کردم و تمام کسایی که وبلاگ خوب و باحال دارند رو دعوت به تبادل لینک کردم . از تو هم دعوت میکنیم به جمع ما بیای ما منتظریم زوووووووووووووود بیا وبلاگت توی وبلاگ های باحال و پر بازدید ثبت کن http://link.jahromia.ir
مامان فهیمه
26 تیر 94 17:47
الهی چه دختر نازی دارین به ژستای توی اتاقش کلی خندیدم خوشحال میشم باهم تبادل لینک داشته باشیم مامان لیدای عزیز اگه موافقین یه نظر تو وبم بذارین ممنون
مامان لیدا
پاسخ
ممنون عزیزم حتما من لینکتون میکنم
آجی ثنا و ثمین:)
27 تیر 94 9:37
سلام عزیزم امروز تولد فسقلی های ما ثنا و ثمین جون هست میشه بیای تو وبش و بهش تبریک بگی میخوام کلی پیام تبریک از طرف دوست های مهربونمو براش به یادگار بمونه ممنونم از لطف و مهربونی هات...
مامان لیدا
پاسخ
سلام عزیزم, حتما چرا که نه
آیدا
29 تیر 94 1:53
سلام خوش حال میشم از وبلاگ من دیدن کنی من آپم قربون آدرینای خندون بشم امید وارم همیشه بخندی
مامان لیدا
پاسخ
مرررسی آیدا جونی باشه حتما میام پیشت
مامان فاطمه
29 تیر 94 12:11
ای جونم. چقدر نازی تو
مامان مینا و باباسعید
30 تیر 94 0:38
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااام سلااااااااااااااام سلاااااااااام سلاااااام سلاااام سلاام سلام .♥ .♥ ..♥ ...♥ ....♥ .....♥آپم بهم سر بزني خوشحالم مي‌كني ......♥......................♥...♥ ..........♥.............♥............♥ ..............♥.....♥...................♥ ...................♥.....................♥ ................♥......♥..............♥ ..............♥.............♥....♥ .............♥ ...........♥منتظرتم .........♥ ......♥ ....♥ راستش تولد دخترمه اگه شد بیاید وبراش یادگاری بنویسید خوشحال میشم
مامان لیدا
پاسخ
تولدش مبارک باشه حتما عزیزم
مامان آدرینا
30 تیر 94 18:44
سلام لیدا جان آدرینا جون خیلی نازن خدا حفظش کنه عزیزم دختر کوچولوی شما هم اسم دختر کوچولوی منه اگه با تبادل لینک موافقید خبر کنید عزیزم
مامان لیدا
پاسخ
سلام عزیزم چه جالب با افتخار لینک شدید
مامان آدرینا
31 تیر 94 11:34
مرسی که اومدی پیشم لیدای عزیز ۱۴ ماهگی کوچولوت مبارک
مامان لیدا
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان آدرینا
31 تیر 94 23:32
آدرینا خاله پس عکس های ۱۴ ماهگیت کو
مامان لیدا
پاسخ
عزیزم پست گذاشتم