آدرینا جونآدرینا جون، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

آدرینا بانوی اردیبهشتی

14 ماهگی آدرینا جونم مبارک

1394/4/31 21:37
نویسنده : مامان لیدا
1,859 بازدید
اشتراک گذاری

من یه مامانم...

خیلی وقته که دیگه لباسای قبلم اندازه م نیست اما... از اینکه میبینم فرزندم روز به روز با بزرگ شدنش لباساش دیگه اندازه ش نیست حس خیلی خوبی دارم.

چاق شدم و اندامم دیگه مثل قبل نیست... اما وقتی فرزندم جلوم راه میره و قد و بالاشو میبینم ذوق میکنم...

خیلی وقته که دیگه وقت نمیکنم آرایش کنم ... اما وقتی فرزندم آراسته ست و زیبا, همه چی یادم میره.

خیلی وقته که برای خودم وقت زیادی ندارم ...

اما از اینکه تمام وقتم صرف رسیدگی به فرزندم میشه یه جورخاصی خوشحالم...

خیلی وقته که نتونستم غذامو تا گرمه و لذت داره بخورم ... اما وقتی فرزندم غذاشو با میل میخوره و تموم میشه انگار خوشمزه ترین غذاهای دنیارو خوردم...

خیلی وقته که نتونستم کتاب مورد علاقه مو بخونم , اما وقتی با عشق برای فرزندم کتاب میخونم سیراب میشم از کتاب خوندن.

خیلی وقته...

خیلی وقته...

خیلی وقته...

همه مامانا از این خیلی وقتا زیاد دارن, اما همه ش می ارزه به یه لبخند فرزندمونلبخند 

آدرینای خوشگلم 14 ماهگیت مبارک باشههوراهوراتشویق

این ماه هم مثل ماه های قبل دختر کوچولوی ما, شیطونیای مخصوص خودشو دارهخوشمزه

غروبا حوصله خانومچه تو خونه سر میره و دوست داره بره بیرون و بعضی وقتا که نمیریم اینجوری میشه خنده

 

 

و همچنان شیطونیای شیرینش ادامه داره بغل

 

 

جمعه ای که گذشت من, شما و بابایی رفته بودیم پارک فومن که خیلی خوش گذشت

 

 

یکشنبه هم خونه پریا جون بودیم , شبش انقد که شیطونی کرده بودی اینجوری شدینیشخند

 

 

بعدش هم اینجوری

 

البته اونا نمیزاشتن که بخوابی, میگفتن باید بلند شه واسه ما برقصه بعدش که بیدار شدی دست و پای خوشگلتو لاک زدیم. چه قدر هم که بامزه شده بود 

 

 

فرداش بعد ظهر,  بازم دوست داشتی بریم بیرون , ما هم آوردیمت دم در, تا بچه هارو ببینی , و باهاشون بازی کنی اونا هم تا دیدنت بغلت کردن و برات اسباب بازی آوردن شما هم براشون میرقصیدی 

 

 

 

عاشق پله بالا رفتنی

 

 

قربون لوس بازیات 

 

دختر گلم از تاریخ 10 تیر یعنی 13ماه و 10 روزگی راه رفتنت کامل شده والان دوست داری تنها راه بیای و کسی بغلت نکنه, فدای اون قدمهای کوچولوت من بشم بغل

راستی جایزه نی نی وبلاگ هم رسید این هم عکسش

 

یه خاطره جالب هم تعریف کنم

دیشب خونه خاله جونت دعوت بودیم وقتی که رسیدیم اونجا مامان لعیا گفت گوشوار آدرینا یه لنگه ش نیست

من خیلی ناراحت شدم زنگ زدم بابایی گفت تو ماشینم نیست فقط به این امید بودم که شاید خونه باشه

گفتم اگه بیرون گم شده باشه که دیگه پیداش نمیکنیم هرچند که فقط از ساختمون وارد ماشین شدیم و جایی نرفته بودیم

خلاصه موقع برگشت وقتی از ماشین پیاده شدیم, شما بغل بابایی بودی و طبق معمول گیر دادی که خودت بیای, بعدِ اینکه چند قدم اومدی نشستی و با دستت اشاره کردی و بابایی دید که بله گوشوار خانوم, افتاده سرِ کوچه 

ما که دیگه داشتیم شاخ درمی اوردیم به هرکی هم میگیم آدرینا خودش گوشوارشو پیدا کرده اونم توی اون تاریکی, اینجوری میشنتعجب

قربون اون تیز بینیت من بشم, گوشوارتو خیلی دوست دارم چون اون موقع که به دنیا نیومده بودی و تو دل مامانی بودی بعدِ اینکه ما متوجه شدیم شما یه دختر ناز هستی مادرجون نسرین اونو برات خریده بود خیلی هم خوشگله اگه پیدا نمیکردی خیلی بد میشد چون من هیچ امیدی نداشتم که اونجا باشه مرسی دختر باهوش من ماچ

قربون اون موهای ساموراییت نیشخند      قربون از ته دل خندیدنات انشالا که همیشه همینجور شاد باشی و بخندی گل دخترم

بغلبغلبغلبغل

نظرات (50)

مامان ندا
1 مرداد 94 0:45
ایشاا... همونطوری که مامان لیدا جون گفت ایشاا.. همیشه بخندی عزززززیزدلم آففففففرین به این دختر باهوش که گوشواره شو پیدا کرد عزززززیزم ببین از خستگی چطوری خوابیده...
مامان لیدا
پاسخ
مرررسی خاله ندا جوووون دوستت دارم فرااااوان
مامانی مینا
1 مرداد 94 0:49
آدرینا جووووونم چهارده ماهگیت مبااااارک لاک قرمز چقدر بهت میاد عزیزم
مامان لیدا
پاسخ
ممنون خاله جون
مامان صفا
1 مرداد 94 2:04
14ماهگیت مبارک آدرینای ناز.مامانی نوشته اولت خیلی به دلم نشست عالی بود .لاک قرمز خیلی قشنگ بود.افرین به همچین دختر باهوشی که گوشوارشو خودش پیدا کرده ایول داره.
مامان لیدا
پاسخ
ممنون مامان صفا جون خوشحالم که خوشتون اومد ببوس دلسا قندی رو
همراه رایانه
1 مرداد 94 10:26
همراه رایانه مرکز پاسخگویی شبانه روزی به سوالات رایانه و موبایل تلفن تماس سراسر کشور :9099070345 ادرس سایت : www.poshtyban.ir
مامان آدرینا
1 مرداد 94 13:16
۱۴ ماهگیت مبارک عشق خاله شما چه قدر نازی آیا همه آدرینا ها این قدر نازن شما خیلی باهوشی لاک قرمز هم خیلی بهت میادایشاالله همیشه از ته دل بخندی
مامان لیدا
پاسخ
مرسی خاله جونم آدرینا گلی شما هم صد درصد نازه
مامان آنیسا
1 مرداد 94 14:22
چقدر قشنگ و زیبا بود آخیش دلم حال اومد و خستگی از تنم در اومد واقعا مادر بودن یعنی همین قربون آدرینای عزیزم که دبگه مستقل شده و خودش راه میره این فصل نمیشه عصرا تو خونه بشینی ما خودمون کلاقه میشیم دیگه چه برسه به این وورجکا چه جالب که خودش گوشوارشو پیدا کرده عزیزم معلومه حسابی مال واموالشو دوست داره و مراقبشونه
مامان لیدا
پاسخ
فدای شما خوشحالم که خوشتون اومده بله دیگه واقعا حوصله آدم سر میره وسایلاشو دوست داره ولی در کنارش دست و دل بازم هست و همه چیو اول به همه تعارف میکنه بعد میخوره
مامان فهیمه
1 مرداد 94 15:38
وااااااای اون عکس اول پستتو که دیدم دلم یهو لرزید و خواستم دختر داشته باشم فدای ناخنای کوشولوی لاک زده گل دختر بشم من ماشاءا... گوشوارشم که پیدا کرده دختر زرنگ این بچه های امروز خیلی ریز بین و تیزن
مامان لیدا
پاسخ
انشالا که دختر دار بشی عزیزم خدا نکنه خاله جووون آره واقعا بچه های امروزی ...
مامان هانیه
1 مرداد 94 19:15
۱۴ ماهگیت مبارکـــ عروسک ناز چه قدر لاک قرمز بهت میاد بهترین هارو برات آرزو می کنم عسل خانوم
مامان لیدا
پاسخ
ممنون عزیزم نظر لطفته
مامان آدرینا
1 مرداد 94 19:24
عزیزم م متن درباره مامان بودن با اجازه کپی
مامان لیدا
پاسخ
آزاد عزیزم
*مهدیس*
1 مرداد 94 23:21
♥14ماهگیت مبارک عزیزم♥ خانومی شدی واسه خودتا این روزا بیشتر نیاز به مراقبت داری عزیزم اینجور که تو عکسا معلومه من که خیلی میترسم از حرکاتت مخصوصا پله بالا رفتنت مامان خوبت همیشه همراته و پا با پات مراقبته.... دوستتون داریم یه عالمه
مامان لیدا
پاسخ
مرسی مهدیس جونیم آره واقعا هرروز یه حرکت جدید خطری یاد میگیره مثلا الان دیگه نمیزاره تو خیابون بغلش کنی حتما باید خودش راه بیاد دستشم نمیزاره بگیریم وگرنه انقد جیغ جیغ میکنه که دیگه هیچی...
*مهدیس*
2 مرداد 94 2:37
این حرکت تو خیابون خیلی بده....مواظبش باش عزیزم الان ذوق کفشاشم داره دیگه ههه اخییییی فداش بشم با اون ماهای خوشگلش لاکم که زد حسابی دل مارو برد
مامان لیدا
پاسخ
فداااای تو بشم دوست جونیم آره الان تو یه سنیه که مراقبت شدید نیاز داره , خدا به من صبر بده
مامان فاطمه
2 مرداد 94 2:51
سلام لیدا جون:آدرینا جونی ما خیلی ناز شده خیلی باید حواستون بهش باشه ...درسته تو این سن دوست دارن کاراشونو خودشون انجام بدن ... بین چطوری میره رو بلندی وایمیسته...فداش بشم من لاک خیلی به انگشتای نازش میاد حتما زمان افتادن متوجه بوده ...قربونش برم با حافظه خوبش همیشه رو لبات خنده باشه گلم
مامان لیدا
پاسخ
ممنونم فاطمه عزیزم بله الان مراقبتش خیلی بیشتر شده قربونت برم چشات نازه
مامان الی...
2 مرداد 94 14:12
سلام عزیزم خدا کوچولوتو برات حفظ کنه امروز تولد گل پسر ما علی آقاست میشه بیای تو وبش و بهش تبریک بگی میخوام کلی پیام تبریک از طرف دوست های مهربونش براش به یادگار بمونه ممنونم از لطف و مهربونی هات...
مامان لیدا
پاسخ
تولدش مبارک باشه . حتما عزیزم
♥نـیکـتـا♥
2 مرداد 94 18:04
14 مـــــــاهگیت مبارک عسلیـ وای مواظب بـاش نــــــیفتی شیطون شدی دیگه مامان بابا هم خسته کردی رنگ لاکت هم خیلی خوشمله
مامان لیدا
پاسخ
ممنون نیکتا جون چشای نازت خوشگل میبینه
♥نـیکـتـا♥
2 مرداد 94 18:04
_________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤ مهربون همیشگی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ من آپم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گذری ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نیم نگاهی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظری ¤¤¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____________________¤¤¤¤¤¤ ______________________¤¤¤¤ _______________________¤¤
آیداکوچولو
2 مرداد 94 19:02
سلام آدرینا جون دیدی بالا کشیدن از اتفاع وشیطونی چقدرمزه میده!
مامان لیدا
پاسخ
سلام خاله جونم بله زیاااااد مزه داره
مامان مینا و باباسعید
2 مرداد 94 20:54
سلام عسل خاله14 ماهگیت مبارک باشه عزیزم ایول داره این پستت لیدا جونم واقعا حرف دله همه ماماناست نازنین منم همین جوریه همش بیتابیه بیرون رو میکنه ماشالله شلوغم که شدی عزیز دل خاله دست وپاشو الهی فدات شم بعلللله بچه های این دوره زمونه همینجوری هستند من تعجب نمیکنم چون دخمل منم خیلی کارا میکنه که اگه نبینی باور نمیکنی کار کار بچه استآفرین به باهوشی آدرینا جون
مامان لیدا
پاسخ
بله واقعا از بچه های امروزی هیچ کاری بعید نیست بس که باهوشن این وروجکا ممنونم عزیزم
مامان فرح
2 مرداد 94 23:07
چهارده ماهگیت مبارک نفس خاله،خوشحالم که اینقدر باهوشی عزیز دلم
مامان لیدا
پاسخ
مررررسی خاله جونیم
پریاجون
3 مرداد 94 2:38
آدرینا ی من یدونه ست قربون شکلش برم.قربون قدم زدنتو راه رفتنت برم .خیلی دوست داشتنی تر شدی.عاشقتم.قربون انگشتت برم که گوشواره تو نشون دادی.فدای هوشت بشم من.😜😜😜 😘😘😘😘😘
مامان لیدا
پاسخ
خدا نکنه عشقولییییییی مرسی که اومدی پیشمون
♥ مه آ سا ♥
3 مرداد 94 2:59
. ¶¶ . . ¶¶¶ ..¶¶¶ . . . . . . . ¶¶¶ . . ¶¶¶.¶ .¶¶ . . . . . . .¶¶¶.¶. .¶¶¶. . .¶¶ . . . . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶¶ . . .¶¶¶ . . . . . .¶¶¶¶¶ . . ¶¶¶¶.¶¶ .¶¶ . . . . . ¶¶¶¶. . . . ¶¶¶¶. . . ¶¶ . . . . ¶¶¶¶¶¶¶. . . . .¶¶. . . ¶¶ . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶. . . . ¶¶. . ¶¶ . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. . ¶¶ . . . . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶.¶¶ .¶¶. . . . .¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶.¶¶ .¶¶¶¶¶ . . . . . ¶¶.´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶ .¶¶¶¶¶¶¶. . . .¶¶. ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . ¶¶¶¶¶¶¶ . . ¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶ . .¶¶¶¶¶¶¶ . ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶ . . .¶¶¶¶¶¶. ¶¶. . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶ . . . .¶¶¶¶¶¶¶. . . ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ´¶¶¶¶ . . . . . . . .¶¶. .´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . . ¶¶. . ´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . .¶¶. . .´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶ . . . . . . ¶¶. . . ´´´´´´´´´´´¶¶¶¶ سلام دوست جونم وبلاگت عالیه عزیزم بازم مثل همیشه مزاحمت شدم که بگم آپــــــــــــــــم دوست داشتی بیا و برام نظر بده عزیزم منتظرت هستم عزیزم
مامان لیدا
پاسخ
باشه عزیزم
♥ مه آ سا ♥
3 مرداد 94 3:05
لیدا جــــــــــــون من شما خیلی مامان خوبی هستی آدرینا به افتخار میکنه به همچین مادر خوبی ایشاالله همیشه آدرینا جون سالم و سلامت باشه آدرینا عزیزم 14 ماهگیت مبارک عزیز خاله ایشالا 140 ساله بشی خوشگلم قربون اون انگشت های نازت بشم که لاک شدی و خیلی خوشگل شدی عزیز دل من داری شیطون میشیا !! ولی مامانی رو اذیت نکن باشه عزیز من ؟ قربون خنده هات از ته دل بشم من عزیزم ایشاالله همیشه بخندی و همیشه روی لباس قشنگت خنده باشه لیدا جووووووووونم خیلی دوستت دارم آدرینا کوچولوی ما هم خیلی باهوشه دیگه ... عسلکم مثل مامانش خیلی باهوشه خب بیا ساری برا منم برقص دیگه الهی من فدای رقصیدنت بشم فدای اون چشمای نازت برم الهی فدات شم آدرینا جونم عاشقتم
مامان لیدا
پاسخ
مرسی عزیزم فدااای تو
مامان الی...
3 مرداد 94 18:21
سلام گلم ممنون از بابت پیام تبریک خیلی خوشحالم دوستای خوبی مثل شما دارم انشاالله چند روز دیگه عکسای تولد رو هم میذارم حتما بیاین ببینید
مامان لیدا
پاسخ
سلام عزیزم همچنین انشالا
مامان مرجان
4 مرداد 94 16:26
سلام آدرینا جون و مامانش خاله جون چهارده ماهگیت مبارک هم چنین قدم های قشنگت هم مبارک افرین به شما که اینقدر باهوشی مامانش برای دخترمون صدقه زیاد بزار فقط خواستم بگم که عاشقتم خاله جون برام مثل باران هستی
مامان لیدا
پاسخ
سلام ممنون خاله جون شما لطف داری باشه حتما منم دوستت دارم خاله جونیم فدای باران گلی ببوسش
گیلدا
4 مرداد 94 16:28
14 ماهگیت مبارک دختر باهوش و زرنگ
مامان لیدا
پاسخ
ممنوووون
roya
4 مرداد 94 20:43
14ماهگیت مبااااارک ادرینا جووونی
مامان لیدا
پاسخ
مرسی عزیزم
roya
4 مرداد 94 20:43
عجب لاک خوشگلی زدی فداتشم
مامان لیدا
پاسخ
خوشمله؟ میسی
roya
4 مرداد 94 20:44
منم عکس دخترداییم ادرینا رو گذاشتم تو وبم بیاو ببین عزیزم
مامان لیدا
پاسخ
حتما
(̲̅P̲̅)(̲̅E̲̅)(̲̅G̲̅)(̲̅A̲̅)(̲̅H̲̅)
8 مرداد 94 9:31
وااااااااااااااااااااااای خییییییییییییییلی ناز و بانمکه این کوچولو بوووووووووووووووس راستی لاکت خیــــــــــــلی خوشمل شده عزیزم
مامان لیدا
پاسخ
ممنوووون نظر لطفتونه
♥نـیکـتـا♥
8 مرداد 94 13:24
خــــــــــــــاله مهربونم خوشحال میشمـ بهم سر بزنید آپمـــــــ
مامان لیدا
پاسخ
حتما
♥ مه آ سا ♥
9 مرداد 94 2:34
تقدیم به دوست خـــــــــــــوبم وبلاگت حرف نداره ایشاالله همیشه شاد باشی دوست داشتی سری بهم بزن
roya
13 مرداد 94 11:25
هزارتااااااااااااواسه شیرین کاریای ادرینا جوووووووووووووونی
مامان لیدا
پاسخ
ممنونم عزیزم
roya
13 مرداد 94 11:26
ایشالله همییییییشه شااااااااااااااااااااااااااااد باشی و از ته دلت بخنددددددددی جیگر من
مامان لیدا
پاسخ
ممنون از دعای قشنگت عزیزم
roya
13 مرداد 94 11:27
به منم سر بزن و نظر بده ادرینا جووونی...باشه عشقم؟؟؟؟؟؟
مامان لیدا
پاسخ
حتما
roya
13 مرداد 94 11:27
ماشالله به این بااااااااااهوشیت گل دختر
مامان آدرینا
14 مرداد 94 19:15
آدرینا کوچولوی شما چطوره پیش ما نمیاین ؟؟
مامان لیدا
پاسخ
خوبه عزیزم ممنون آپ شدین؟ باشه حتما بهتون سر میزنم
زهرا مامان ایلیا جون
15 مرداد 94 13:45
سلام عزیزم به به چه وبلاگ قشنگی چه عکسهای نازی ادرین کوچولو قدمهای قشنگ مبارک باشه
مامان لیدا
پاسخ
ممنونم زهرا جونم ببوس ایلیای خوش تیپو
مینا
16 مرداد 94 16:54
ماشالله...خانومی گل ادرینا جون..ایشالله همیشه زنده باشی خانومی..ممنون که به عروسک منم سر زدی
مامان لیدا
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم خدا دختر گل شما هم حفظ کنه
maman zahra
17 مرداد 94 13:54
خدایا چقدر این کوچولوهای ناز دست داشتنی و با نمکن!!
♥ مه آ سا ♥
18 مرداد 94 17:53
آدرینا خوشگل من فقط چند روز دیگه مونده تا دیدنت
مامان عاطفه
23 مرداد 94 19:26
roya
25 مرداد 94 12:28
سلام دوست جونم من آپم خوشحال میشم بیای اگه 5 تا نظر بدی حتما جبران می کنمـ): مرسی بایت مهربونیاتــــــ.
مامان لیدا
پاسخ
سلام دوستم حتما به زودی میام پیشت
مامان هانیه
25 مرداد 94 17:51
خـــــــدا لبخـــند زد و دخـتر آفریــده شـــد ادرینا جونم، لبخند زیبای خـدا روزتــــــــ مبارک
مامان لیدا
پاسخ
مررسی مامان هانیه جون ببوس مهدیا جونو
مامان زهرا
25 مرداد 94 23:17
ای جااان ماشاالله چه دخمل نازی ولادت حضرت معصومه و روزت هم مبارک خوشگل خانوم
مامان لیدا
پاسخ
ممنونم دوست عزیزم
♥ مه آ سا ♥
27 مرداد 94 18:11
بــــــــــرای آدرینا جــــــــــــونم
✓ مامان زهراღ
28 مرداد 94 11:44
وااااااااااااااااااااااااای عزیزم...چقدر لاک به دستای کوچولوش میاد خیلی خیلی قالب وبلاگت خوشگل شده مامان خانومی من عاشق دختر کوچولوی خوشمل شمام...عروس من میشه؟؟؟
مامان لیدا
پاسخ
مرررسی عزیزم از محبتت, قالب وبلاگش هم دوست خوبم مه آسا جون زحمت کشید عروس ؟خخخخ نه نمیشه آخه دخترم میخواد تا آخر بمونه ورِ دل مامانش
آیدا
28 مرداد 94 23:20
آدرینا جونم 14 ماهگیت با تاخیر مبارک خیلی دوستت دارم بوس واسه اون لپای خوشملت به منم سربزن لیدا جونم
مامان لیدا
پاسخ
مرررسی آیدا جونی حتما میام پیشت عزیزم
نیکـتـ♥ــآ
29 مرداد 94 14:50
سـلآم خاله جونی اپ خوشحال میشم بهم سـر بزنید.
مامان لیدا
پاسخ
حتما عزیزم
مامان مینا
29 مرداد 94 16:50
سلام خاله جونی با تاخیر روزت مبارک آدرینا گلم.لیدا جون نیستی عزیزم کجایی؟؟؟؟؟
مامان لیدا
پاسخ
ممنونم عزیزم که به یادم هستین؟ آره یه چند روزی نبودم دلم برای اینجا و شما دوستای گلم تنگ شده بود
آنیتا
29 مرداد 94 17:56
آپم´´´´´´´´´´´,;****,´´´´ ´´´´´´´´´´´´,*¨¨,"¨¨*,´´´ ´´´´´´´´´´´,**¨¨¨@";";;-… ´´´´´´´´´-,¨**¨¨¨¨")""-"""" ´´´´´´´´//,***¨¨¨¨* ´´´´´´´(,(**/*"¨""¨¨* ´´´´´´((,*/*;*)¨¨¨¨* ´´´´´((,**)*/**/¨¨¨"¨* ´´´´,(,****.*¨¨¨¨¨¨* ´´´((,*****)¨¨¨¨¨¨¨* ´´,(,***/*)¨*¨¨¨¨,¨* ´´,***/*)¨*¨¨,¨* ´)*/*)*)*¨¨* /**)**¨¨"\\)\\) */*¨¨¨¨,...)!))!).....,( ",¨¨¨¨_)--"--"------/_. اين پرنده اومده شمارو به وبلاگم دعوت كنه! آپم آپم آپم
مامان لیدا
پاسخ
حتما بهت سر میزنم عزیزم
♥آیدا♥
31 مرداد 94 12:33
سلام ما یک مسابقه آشپزی تو وبمون گذاشتیم لطفا شرکت کنید
مامان لیدا
پاسخ
سلام باشه عزیزم میام البته اگه دیر نشده باشه