آدرینا جونآدرینا جون، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره

آدرینا بانوی اردیبهشتی

روز دختر و 15 ماهگی آدرینا جوووونم

1394/5/31 22:28
نویسنده : مامان لیدا
2,206 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به تو

دختر اردیبهشت

من به اضافه تو ما میشویم 

من غزلم تو شعر نابی هنوز

شاه بیت غزلم میشوی؟

پرستش نرگس چشمان تو

مرا به شک میبرد

کفر نمیشود اگر برای من خدا شوی؟

دختر اردیبهشت

الهه شرقی دینی من

روز تولدم اگر با تو نیست

قلب من و روح من و تو یکیست

دختر اردیبهشت

برای قصه های من سوژه ای

دختر شاه پریان میشوی؟

دلم برای تو میتپد

دل تو هم برای من میتپد؟

دختر اردیبهشت

برای من بمان روز و شب

یقین بدان ماه و ستاره شبم میشوی

روزت مبارک دخترک رویای من

 

 

 

 یه هدیه کوچولو ( کتاب شعر کودکانه و پکیج بیبی انیشتین)

 

یه هدیه هایی هم تو راهه که پست بعدی همراه با خودت میزارم

 

 

عزیزترینم, فرزندم من مادرت هستم...

هیچ کس مرا مجبور به مادری نکرد ..

من به اختیار مادر شدم تا بدانم معنی بی خوابی های شبانه را ...

تا بیاموزم پنهان کردن درد را پشت حجمی از سکوت...

تا بدانم حجم یک لبخند کودکانه ات میتواند معجزه ی زندگی دوباره ام باشد...

من نه بهشت میخواهم , نه آسمان و نه زمین ...

بهشت من , زمین من , و زندگیم نفس های آرام کودکی توست;

من هیچ نمیخواهم هیچ ...

هیچ روزی به من تعلق ندارد همه ساعت ها و ثانیه های من تویی;

و من دست کودکیت را میگیرم تا به فردای انسانیت برسانم که این رسالت من است بر تو و هیچ منتی از من بر تو وارد نیست که من با اختیار و عشق تو را به این دنیا آورده ام 

 15 ماهگیت مبارک عزیزترینم قلبهوراقلبهورا

اول از همه بریم سراغ قرار وبلاگیمون که 4 مرداد بود, دیدن دوستای گل همشهریم و نی نی های خوشگلشون که همه شونو برای اولین بار بود میدیدم  خیلی برام جالب بود

واقعا هم یکی از یکی گل تر بودند 

از سمت راست , روژینای عزیز , نیلوفر ناز , محمدطاهای نازنازی , روژیناز عسل و ابالفضل جون . اونی هم که سرپا وایساده و داره آتیش میسوزونه هم که آشنایی کامل دارید باهاش چشمکنیشخند

 

ما اونجا متوجه شدیم که چهل و هفتمین ماهگرد ایلیا جون هست , و مامان گلش زهرا جون زحمت کشیدن کیک و فشفشه و بادکنک برای بچه ها گرفتند دستشون درد نکنه

اون آقای خوش تیپ که بادکنک آبی دستشه, ایلیای گل هستش عینک

 


مامانای گل گروه صمیمانه  

اون روز خیلی بهم خوش گذشت ولی چون شما از همه کوچولوتر بودی خیلی شیطونی میکردی و دوست داشتی به همه چی دست بزنی یا خودت تنها راه بری و کسی نگیردت واقعا منو خسته کردی و مجبووور شدم به بابایی زنگ بزنم بیاد دنبالمون ولی تو راه همه حواسم اونجا بود ناراحت

 اشکال نداره انشالا یه وقت دیگه , باز با هم بریم قول بده که اذیتم نکنی چشمک

جالب اینجا بود که هم مامانی و خاله جونو خسته کردی , و هم خود شما خسته شدی چون به کسری از ثانیه نکشید داخل ماشین, بغل مژگان جون اینجوری شدی ابرو

 

اشکال نداره عزیزم, همه این خستگی ها فدااای یه تار موت به دل نگیریااا چشمک

 


15 مرداد هم تولد دایی سعید بود که سربازی بود و نتونستیم تولدشو دور هم باشیمافسوس

امااا 20 مرداد اومد و قرار شد 3روز بمونه ما هم با خیال راحت روز اول رفتیم بیرون که روز دومو تولد بگیریم, وقتی رفتیم خونه مامان لعیا, باز شما انقد دور خونه چرخ زدی که سرت عرق کرد واسه همون بردمت حموم که وقتی آوردم همون لحظه دایی جونیت اومد خونه و گفت که از اونجا زنگیدن که باید بره و با دوستاش هم قرار داشت که ساعت 10شب حرکت کنن , ما هم خیلییی ناراحت شدیم که نتونستیم یه تولد درست حسابی براش بگیریم خلاصه 10 دقیقه برای تولد وقت داشتیم که حاصلش این شد , شما هم که نمیزاشتی لباس تنت کنیم خنثی

 

انشالا 19 شهریور آموزشیش تموم میشه و باز میاد , یک هفته پیشمون میمونه

 

 آدرینا جون وپسر داییش آراد گلی تو خواااب نازن 


 

یه روز خوب دیگه با دوستای گلم دوشنبه 26 مرداد 

 

 

صبح 30 مرداد که جمعه بود رفتیم هشت پر , خونه یکی از بستگان

خیلی با صفاست خونه شون, حیاط خونه شون که تا چشم کار میکنه درخت و گله یه اییوون خیلی بزرگ هم داشتند که اونجارو خیلی دوست داشتیم شما که دیگه بیشتر, جون تمام وقت همونجا میخواستی بمونی

 

 

 

 

 

بعد از ناهار هم رفتیم ییلاق که خیلی با اونجا فاصله نداشت

 

 

 

شبش هم یه سر رفتیم دریا , اونجا رو از همه بیشتر دوست داشتی از ذوق زیاد برای همه پشت هم بوس میفرستادی راه میرفتی و جیغ میزدی میخندیدی, ولی چون هوا تاریک بود و شما هم در حال تکون خوردن, زیاد نتونستم عکس بگیرم, عکسام خوب نشده بودن


وقتی داشتیم میومدیم خیلی گریه کردی, دوست نداشتی از دریا بیایم

بعد از شام هم رو ایوون خوابیدیم شبش هم بارون اومد با صدای بارون خیلی خواب چسبید , در کل خیلی خوش گذشت.

پسندها (17)

نظرات (31)

مامانی
2 شهریور 94 9:12
15ماهگیت مبارک خوشگلم ان شاا...همیشه به جشن وشادی روز دخترم باکمی تاخیربهت تبریک میگم
مامان لیدا
پاسخ
ممنون خاله جونیم از لطفتون
مامان هانیه
2 شهریور 94 15:14
دوست عزیزم امیدوارم همیشه در کنار هم خوشبخت و سلامت باشید،15 ماهگی گل دخترت هم مبارک باشه انشالله روزهای بهتری رو در کنار هم تجربه کنید.
مامان لیدا
پاسخ
ممنونم دوست عزیز, همچنین شما در کنار مهدیای ناز
♥ مه آ سا ♥
2 شهریور 94 16:28
سلام عــــــــــــــــزیزم آدرینا جـــــــــــــــــونم من که خیلی دوستت دارم عزیزم شما دختر مورد علاقه ی منی جیگری 15 ماهگیتو تبریک میگم عزیزم ولی این که اولین تبریکم نبود قبلش تو تلگرام که با لیدا جونم حرف میزدیم تبریک گفتم آدرینا جونم خیلی شما رو دوست دارم عکسات خیلی خوشگله عزیزم روزتو با تاخیر بهت تبریک میگم عزیزم قالب وبلاگتم خیلی خوشگله معلومه چون عکس خودته با دوستای همشهری تون امیدوارم گردش خوش گذشته باشه ولی چه بدشناسیم همه دوستاتو دیدی ما رو نشد ببینی و هشت پر هم خیلی خوشگل بود
مامان لیدا
پاسخ
سلام مه آسا جون گل , مرسی از مهربونیات که انقدر به آدرینا محبت داری ممنونم بابت تبریکات بابت عکسایی که درست کردی و همچنین این قالب زیبا , بهترین دوست ما تو نی نی وبلاگ هستی و در ضمن خیلی دختر با محبتی هستی بله واقعا حیف شد که نتونستم ببینمت
مامان فرح
3 شهریور 94 17:05
آدربنا جونم ماهگردت مبارک عزبزم،انشالله هرچه زودتر سربازی دایی جونت هم تموم شه ،لیدا جون امیدوارم همیشه شاد و خوشبخت باشی
مامان لیدا
پاسخ
ممنون مامان فرح عزیز ببوس روی ماه مهسا جونو
مامان آنیسا
4 شهریور 94 8:57
15 ماهگیت مبارک عشق خاله به به قرار وبلاگی با این همه بچه ها خوش به حال آدرینا جون چه حالی کرده دست مامانی درد نکنه با این عکسای هنری که از آدرینا جونم میگیره
مامان لیدا
پاسخ
ممنون عزیز دلم , بله خیلی خوش گذشت فداااات بشم ببوس آنیسای نازو
مامان مرجان
4 شهریور 94 16:47
سلام عزیز خاله روزت مبارک این مبارکها زیاده قالب خوشگلت مبارک باشه عزیزم روز به روز داری خوشگل تر میشی مامانیش برای دختر گلی صدقه زیاد بزار راستی مامان لیدا مراقب دختر گلی توی تراس باش چون نردهایی که من تو عمس دیدم خیلی خطرناکه و وسطش بازه دخترهای ما هم که کنجکاو و شیطون
مامان لیدا
پاسخ
ممنونم خاله جونیم مررسی عزیزم بله دیگه مثل باران جون آره خیلی باز بود سرگیجه گرفته بودم اون روز انقدر که دنبالش دویدم , ممنون خاله جونیش که انقدر به فکرش هستی
♥آیدا♥
5 شهریور 94 10:35
آدرینا جون 15 ماهگیت مبارک خوشگلمممممممممم
مامان لیدا
پاسخ
ممنون آیدا جوونمممم
مامانی مینا
5 شهریور 94 16:02
آدرینا جونم روز دختر رو بهت تبریک میگم دختر شیرین،15 ماهگیتم مبارک. لیدا جون دختر ناز رو ببوس.😄
مامان لیدا
پاسخ
ممنونم عزیز دلم , حتما ببوس ماهان خوش تیپو
مامان مینا
5 شهریور 94 20:20
اول سلام به آدرینای گلم برا بار دوم روزت مبارک عزززززززززززززیزم.دست مامانی وبابایی درد نکنه چه کادوی خوشگلی. ولیدا جون انشالله همیشه به گردش وشادی خوش بگذره بهتون. منم مث شما وقتی جایی میرم خیلی اذیت میشم.انقد یه جانمیمونه و به همه چی دست میزنه
مامان لیدا
پاسخ
سلام ممنووون که به یاد ما هستین عزیزم همچنین برای شما آخ گفتی مخصوصا الان که دوست داره همه ش راه بره و به همه چی دست بزنه ولی در کنارش شیرین کاری های مخصوص خودشونو دارن که جبران میشه
(̲̅P̲̅)(̲̅E̲̅)(̲̅G̲̅)(̲̅A̲̅)(̲̅H̲̅)
5 شهریور 94 20:50
زندگی را میگویم اگر بخواهی از آن لذت ببری همه چیزش لذت بردنی است اگر بخواهی از آن رنج ببری همه چیزش رنج بردنی است کلید لذت و رنج دست توست قصد داشتم دست اتفاق را بگیرم تا نیفتد اما امروز فهمیدم که اتفاق خواهد افتاد این ما هستیم که نباید با او بیفتیم... ....................
مامان لیدا
پاسخ
ممنون قشنگ بود
مامان صفا
5 شهریور 94 21:04
روز دختر مبارک.لیدا جون خوبی خانومی؟ماشالله آدرینا جون هم مثل دلسا مشخص آتیش پاره ای واسه خودش خدا حفظش کنه.عکسا خیلی قشنگ بودن
مامان لیدا
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم دلسا قندی خوبه؟ بله دیگه خیلی شیطونه آتیش پاره خخخ
پریاجون
6 شهریور 94 0:41
سلام به آدرینا جون نااازم خوشگل من, عاااااشقتم اگه یه روز عکساتو نبینم دیوونه م 15ماهگی و روز دختر مبارک باشه عزززیز دلم خوشگل ترین دختر تو دنیا هستی فرشته ناز دوست داشتنی
مامان لیدا
پاسخ
ممنونم پریا جونی عشقولی خودمی آدرینا هم عاشقته نفس دلمون هم برات یه ذره شده
مامان مینا
6 شهریور 94 12:18
سلام لیدا جون مشکلی نیس بعدا باهم میحرفیم.بوس بوس
مامان لیدا
پاسخ
سلام عزیزم بله حتما بوووس
مامان مینا
6 شهریور 94 15:51
مرسی لیدا جون.
مامان لیدا
پاسخ
فدات بشم عزیزم
مامان آدرینا
7 شهریور 94 13:18
رمزو به ما میدی
مامان لیدا
پاسخ
نه , چون جزء لینکام نیستی .
مامان فدیا
9 شهریور 94 11:10
عزیزم کلی مبارک باشه واست همیشه شاد و سر حال کنار مامانی وبابایی بری گردش و تفریح
مامان لیدا
پاسخ
ممنون خاله فدیا جووونی
پریا جونی
9 شهریور 94 13:27
آدرینای من یه دونه ست آدرینای من دردونه ست 💞💕💓🌹 امروز کل روزمو قراره با دوتا عشقا باشم آدرینا جونو مامان کوچولوش لیدا جونم فدااای هر 2تاتون هووراااا 😝😝 عاااشق روزیم که با شما بگذرونم ولی الان از همه خاص تره چون قراره دختر رویایی رو ببریم آتلیه دقیقه شماری میکنم تا برسین پیشم قراره به مناسبت تولدم غذاهای خوشمزه براتون بپزم دوستتون دارم هوااارتا 🌹🌹🌹
مامان لیدا
پاسخ
پریا جووونی من, دلم برات یه ذره شده یک هفته س که ندیدمت اخ جون من عاااشق دستپختتم خانوم بانو باشه میایم ولی شرط اینکه آدرینارو نبری تو اتاق و بگی فقط خودم باهاش بازی کنم. بعد همیشه موقع خداحافظی بچه م غصه میخوره وقتی ازت جدا میشه آخه بس که مهربونی دفعه پیشم که آدرینارو بردم آتلیه خیلی کمکم بودی افتخار میکنم که دوست خوبی مثل تو رو دارم. یه عاااالمه دوستت داریم بخدا
پریا جونی
9 شهریور 94 13:28
لیدا جونم قرار بود مطالب وبلاگتو رمز دار کنی پس چی شد ؟! 😢😞😣
مامان لیدا
پاسخ
عزیزم رمز دار میشه به زودی یه کم وقت گیره برای همون , منم یه کم سرم شلوغه
مامان رها
10 شهریور 94 1:15
آدرینا جون خیلی نانازه دوست داشتی پیش ما بیابا تبادل لینک موافقین
مامان لیدا
پاسخ
ممنون عزیزم حتما
مامان پریا
14 شهریور 94 10:47
عسل خاله 15 ماهگیت مبارک
پریاجون
14 شهریور 94 16:51
برای خودت یک دایره ی اعتماد درست کن… آنهایی که مهم هستند را بگذار درون دایره کم اهمیت ترها را روی خط و باقی را بیرون از این دایره! هر وقت کسی حرفی به تو زد که خاطرت رنجید ببین کجای دایره ات هستند؟ جزو افراد مهمند یا نه فقط هستند. آیا براستی ارزش دارد از کسانی که برایمان اهمیتی ندارند برنجیم؟! چرا بگذاریم آدمهای کم اهمیت زندگی مان ما را ناراحت کنند حتی برای ثانیه ای؟!. این راز آرامش است … یک "دایره ی فرضی"...
مامان لیدا
پاسخ
عاااالی بود عزیزم گل گفتی
نادیا و نرگس
14 شهریور 94 18:59
سلام دوست عزیزم اگه میشه به وب Miss-parisaسر بزنی خوشحال میشم تا آخر عمر مدیونت میمونم خواهش میکنم برو
مامان لیدا
پاسخ
سلام عزیزم باشه حتما
مامان دوقلوها
15 شهریور 94 10:59
سلام مامانی ممنون بابت حضور گرمتون در کلبه دوقلوهای من . دختر نازی دارید خدا حفظش کنه . البته که باعث افتخار بنده است که من رو جزو دوستان خود قرار بدید.بوس برای آدرینای عزیزم
مامان لیدا
پاسخ
سلام عزیزم دوقلوهای شما هم ماشالا خیلی نازن , با افتخار لینکتون کردم خوشحال شدم از آشنایی با شما
مامان گیلدا
15 شهریور 94 23:53
15 ماهگی و روز دختر مبارک باشه عزیزم
مامان لیدا
پاسخ
ممنونم خاله جون
نیکـتـ♥ــا
16 شهریور 94 15:20
سلام خاله جونم مرسی که ک بهم سر زدید
مامان لیدا
پاسخ
خواهش میشه نیکتا جونی
نیکـتـ♥ــا
16 شهریور 94 15:21
رنـگ چشماتون بی نهایت خوشمله
مامان لیدا
پاسخ
نه بیشتر از چشمهای شما
نیکـتـ♥ــا
16 شهریور 94 15:21
پست جـدید و شیطونی های ادرینا جـون
نیکـتـ♥ــا
16 شهریور 94 15:21
امیدوارم که بهتون خوش گذشته باشه و امیدوارم ک همیشه به سفر باشید.
مامان لیدا
پاسخ
فدات بشم عزیزم همچنین
مامان آنیسا
17 شهریور 94 8:19
کجایی مامانی ؟ آدرینا جونم خوبه ؟
مامان لیدا
پاسخ
هستیم عزیزم سرم خیلی شلوغه فقط میام نظرارو تایید میکنم میرم مرسی که به یاد ما هستی ببوس آنیسا جونمو
مهرانا
27 شهریور 94 15:12
سلام آدرینا جون تو خیلی نازه و جیگری ماشالله . خوشحال می شم به وبم سر بزنی
مامان لیدا
پاسخ
سلام ممنونم حتما
رویا
1 مهر 94 14:40
ادرینا جوونی هم نازه هم بامزست..از طرف من ببوسش
مامان لیدا
پاسخ
مرسی عزیزم چشاتون نازه