آدرینا جونآدرینا جون، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

آدرینا بانوی اردیبهشتی

اسفند یعنی اومدن بهار

1394/12/1 13:03
نویسنده : مامان لیدا
1,184 بازدید
اشتراک گذاری

اسفند عین پنج شنبه هاست

که همیشه صد بار قشنگتر از جمعه هاست!

اصلا از همون شروعش قشنگه قلبقلبقلب

حس بوی بهار از پشت پنجره

و آفتاب گرم بی جون, از لای پرده ها روی پوست سرد خونه...

شور قشنگ چهارشنبه سوری

 

اسفند یعنی یک سال دیگه 

یعنی یه شانس دیگه 

اسفند یعنی اومدن بهار ❤❤❤

خوش اومدی بهترین ماه سال

پیشاپیش آغاز بهار مبارکهورا

21 ماهگی نازدخترم هم مبااارک هورا

 

 

 

 

 

 

شیرین کاریای جامونده از اون ماه: 

وقتی یکیو بوس میکنی میگی اااوووومممم ممماا ماچ

یه کار بد که میکنی وقتی اخم میکنم خودت دستاتو تکون میدی و میگی آآ بعدش دستاتو میزاری جلو بینیت میگی عیبه ( البته کسره رو نمیگی ibe)

وقتی برات دارم غذا میریزم میگی بسِ بعدش سریع میگی مِسی.  من قرررربون زبونت میشم که انقدر بامزه حرف میزنی زبان

هرروز هم باید بری حموم وقتی یه روز نبرمت خودت میای دستاتو میاری بالا که لباساتو دربیارم میگی مامانی اَموم , آب بازی

هروز صبحونه بهت تخم بلدرچین میدم امروز صبح شیربا موز دادم حواست بود که تخم مرغ نخوردی هِی میرفتی سر گاز و میگفتی مُمُ مُخ خنده

 

دیشب دستم خورد به کتری یه کوچولو سوخت بعد داشتم به بابایی نشون میدادم یهو شما دوییدی اومدی دستمو گرفتی همون قسمتو بوس کردی رفتیماچ آآآ من قررربون محبتت میشم که بغل

 

 

میگم آدرینا منو چندتا دوست داری میگی خییییییییلیبغل

سرگرمی هرروزت هم شده که پوست پیازارو بکنی امروزم همین کارو کردی من گفتم آدرینا اون چه کاریه ؟! بعدش اومدی منو گول بزنی بوسم کردی و بعدش هم نازم دادی صداتو نازک کردی نااادی نااادی بعد نشستی ادامه کارتتعجب

منم نمیدونستم ببچلونمت یا ناراحت باشممتفکر

انقدر با مزه حرف میزنی که آدم دلش میخواد قورتت بدهاز خود راضی

 

پ. ن : دوستای گلم ممنون که بهمون سر میزنید دلم براتون تنگ شده به زودی میام و بهتون سر میزنم قلبماچ

پسندها (14)

نظرات (9)

مامان الی
1 اسفند 94 15:13
21 ماهگیت مبارک آدرینا جون ناز و خوشگل دوست خوبم دیر به دیر میایی دلمون واسه این پرنسس قشنگ تنگ میشه
مامان لیدا
پاسخ
ممنون خاله الی جون چشم از این به بعد سعی میکنیم زود به زود بیایم دل ماهم براتون تنگ میشه
گیلدا
1 اسفند 94 22:00
21 ماهگیت مبارک فرشته ناز پیشاپیش اومدن بهار به شمام مبارک
مامان لیدا
پاسخ
ممنون عزیزم ببوس گیلدا جونو
محجوب بانو
3 اسفند 94 8:30
هزارتا اااوووومممم ممماا برا عشق خاله میگم خواهر کارت راحت شد دیگه وقت غذا پختن خو پیازها رو بده آدرینا برات پوست بگیره خودت به کارهای دیگه برس اگه من جای تو بودما اونقدر محکم بغلش میکردم که وقتی از بغلم در اومد اینجوری بشه
مامان لیدا
پاسخ
مرررسی خاله جونش دست رو دلم نزار خواهر پیازامون دیگه از دست خانوم آرامش ندارن تا همه لایه هاشو نکنه و سفیدشون نکنه دست بردار نیس من بیچاره باید روزی 10بار پوست پیاز جمع کنم این بوسهای خوشگل تقدیم به محبوب بانو و فرشته نازش
★مادر بزرگ★
4 اسفند 94 9:32
سلام ممنونم که برامون سر زدید عکسهای اتلیه شما هم خیلی خوب بودند خدا حفظش کنه
طراحی تقویم1395
4 اسفند 94 20:07
با سلام خدمت شما مامان عزیز، طراحی تقویم1395 با عکس کودک دلبند شما و با سلیقه شما با نازلترین قیمت، فقط 9000 در ضمن سفارش تبدیل عکسهای کودک شما به صورت آلبوم دیجیتال( موزیک ویدیو) نیز پذیرفته میشود. کافی یک بار امتحان کنید......... سفارش و ارسال نمونه کارها فقط از طریق تلگرام09149947288
مامان راحله
5 اسفند 94 17:28
مامان آنیسا
9 اسفند 94 13:27
ای جونم آدرینا جون که دیگه تابستونو آورده با این لباس نازش 21 ماهگی خوشکل خاله مبارک خیلییی دوست دارم عزیزم
مامان لیدا
پاسخ
مرسی خاله جونم ماهم دوستتون داریم بوووووس به روی ماه آنیسا جون و مامان گلش
مامان لیدا
10 اسفند 94 2:44
عزیییییزم چه دخمل نازی داری مامان لیدا خدا حفظش کنه
مامان لیدا
پاسخ
ممنون شما هم مامان لیدا هستید؟ چه جالب
مامان هانیه
22 اسفند 94 17:13
21 ماهگیت مبارک باشه عروسک نازم....الهی همیشه شاد و سلامت و خندون باشی
مامان لیدا
پاسخ
مرسی خاله جونی