آدرینا جونآدرینا جون، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره

آدرینا بانوی اردیبهشتی

آخرین پست 94

1394/12/22 9:55
نویسنده : مامان لیدا
1,305 بازدید
اشتراک گذاری

برایتان اینگونه دعا میکنم , یه اتفاق خیلی خوب برای همه مون بیفته...

یه اتفاقی که مدتهاست منتظرشیم...

یه اتفاقی که ته دلمون رو شاد کنه...

یه اتفاقی که از شدت ذوق نفس رو تو سینه مون حبس کنه...

بارالها , دل همه شاد باشه , آرزو میکنم هیچکس انسانیت رو فراموش نکنه , هیچکس تنها نباشه ...

خدایا رزق و روزی وسیع رو به همه عنایت فرما...

خدایا داریم به بهار نزدیک میشیم , دل همه ی ما را مثل بهار سبز کن ...

آمین 

 

 

 

 

 

 

 


آدرینا جونم با اون که دوست نداشتم ولی برای بار سوم موهاتو کوتاه کردم چون نامنظم بلند شده بود

 

 

 

این عکس هم از کوچیکی تا الان , عمه حدیث برام فرستاد و گفت اینم عکس برادرزاده زیبا و بی بدیل من , خلاصه دل همه رو بردی شیرین عسلم خوشمزه

 

 

و در آخر , برنده شدن آدرینای من, در مسابقه کودک گیلان 


چون این روزا , خیییلی سرم شلوغه گفتم آخرین پست هم بزارم ممکنه اواخر وقت نشه 

من با پست هفت سین 95 برمیگردم

یه ماچ تقدیم به همه تون قلبقلبقلب

 آخر سالی دلاتون بی غصه قلبقلبقلب

وخنده کنج لباتون لبخندمژه

پسندها (12)

نظرات (12)

مامان مهدیه
22 اسفند 94 16:21
عزیزم سال خوب و پر برکت همراه با سلامتی براتون آرزو میکنم
مامان لیدا
پاسخ
ممنون عزیزم همچنین برای شما
مامان هانیه
22 اسفند 94 17:10
سلام خوشگل خاله پیشاپیش سال نو مبارک عزیزم ایشالا سالی پر از شادی و خنده شروع کنی
مامان لیدا
پاسخ
ممنون همچنین
مامان الی
24 اسفند 94 10:38
سلام دوست خوبم امیدوارم سال پیش رو برای شما در کنار آدرینا عزیز و دوست داشتنی بهترینها رقم بخوره و سالی سرشار از عشق و شادی باشه
مامان لیدا
پاسخ
سلام عزیزم ممنون از دعای قشنگتون همچنین برای شما
گیلدا
24 اسفند 94 19:44
الهی آمین ایشالله به همه آرزوهای قشنگتون برسین. سال نوتون پیشاپیش مبارک
مامان لیدا
پاسخ
ممنونم همچنین
محجوب بانو
25 اسفند 94 2:52
به به تبریک بابت برنده شدن کوچولو موچولو چه نانازی هم شده وروجکپوست پیاز کن
مامان لیدا
پاسخ
مرسی خاله جون
پردیس
6 فروردین 95 12:33
سلام عزیزززززززم.وبت خیلی خوبه این بانوتونم خیلی ناناشه.. راستی اگه باتبادلینک موافقی بیاتووبمواعلام کن
مامان لیدا
پاسخ
سلام ممنونم , باشه حتما
maman zahra
9 فروردین 95 14:07
سلام دختر گل.سال نو مبارک عزیزم ایشالا زیر سایه مامان و بابا لبت همیشه خندون باشه.به ما هم سر بزنید
مامان لیدا
پاسخ
سلام سال نوی شما هم مبارک چشم سر میزنیم
مامان مرجان
9 فروردین 95 16:48
سلام خاله ج رئون هزار ماشاا... روز به روز قشنگ تر می شی پیشمون بیا راستی به اینستاگرامم هم سر بزن barangoli_man
مامان لیدا
پاسخ
سلام ممنون خاله جون, چشم حتما فالوش میکنم
ᓄـاـᓄـان
9 فروردین 95 17:22
آدریــــــنا جوووونی خوشحال میشیم به ما هم سربزنید
مامان لیدا
پاسخ
چشششم
مامان مرجان
31 فروردین 95 1:04
سلام گلم کم پیدا شدی کجایی امیدوارم که شاد و سلامت باشین
مامان لیدا
پاسخ
سلام عزیزم , یه کم درگیر مریضی آدرینا بودم, ممنونم همچنین
مامان فدیا
4 اردیبهشت 95 13:14
عزیزم چه عکسای قشنگی مبارکت باشه دختر جذاب شمال
مامان لیدا
پاسخ
ممنونم
پردیس خواهرماهان گلی
3 تیر 95 12:39
سلام مامان لیداجون ازطرف من این دخملی رو حسابی ببوس
مامان لیدا
پاسخ
سلام عزیزم چشم ممنون